וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם הדיחה את ליברפול מגביע הליגה

התרנגולים המשיכו בתנופה תחת רדנאפ עם 2:4 מרשים על ליברפול ועלו לרבע גמר גביע הליגה. צ’לסי הודחה בפנדלים על ידי ברנלי

תמונת רבע גמר גביע הליגה באנגליה הושלמה הערב (רביעי) עם שלושת המשחקים האחרונים בשלב שמינית הגמר. במשחק המרכזי גברה טוטנהאם 2:4 על ליברפול והמשיכה במסע ההתאוששות המרשים שלה מאז הגעתו של הארי רדנאפ. צ'לסי עלתה עם הרכב משני למשחק הבית מול ברנלי מהצ'מפיונשיפ, סיימה רק בתיקו 1:1 והודחה בתום דו קרב פנדלים. בלקבורן גברה על סנדרלנד 1:2 באצטדיון האור. בשבת תתקיים הגרלת שלב רבע הגמר, אליו העפילה אתמול מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, סטוק סיטי, ווטפורד ודרבי קאונטי.

טוטנהאם - ליברפול 2:4

הפריחה של התרנגולים תחת רדנאפ הגיעה לשיא חדש, עם הצגה נפלאה מול האדומים של רפא בניטז, שבנוסף לצרות הכלכליות שמאיימות על הבעלים האמריקאי שלה בעקבות המצב העדין בארצו של הדוד סם גם איבדה תואר ראשון העונה. המופע של מחזיקת הגביע מאשתקד התחיל עם מבצע קבוצתי נהדר שהסתיים בדחיקה מקרוב של רומן פאבליוצ'נקו בדקה ה-38, ונמשך עם צמד מהיר של פרייז'ר קמפבל, החלוץ הצעיר שהושאל ממנצ'סטר יונייטד כחלק מהעברת דימיטר ברבאטוב, שניצל שתי טעויות קשות בהגנת האורחים בדקות 42 ו-45 וקבע 0:3 מדהים.

דמיאן פלאסיס צימק לליברפול בדקה ה-49, אבל פאבליוצ'נקו השלים צמד משלו כעבור שלוש דקות. סמי הופיה כבש עוד שער לאדומים בדקה ה-64, אבל ההגנה המקומית לא איפשרה להם להמשיך בקאמבק, ושמרה על היתרון. הרגע המפחיד במשחק הגיע בדקה ה-76, בו נפצע השוער הברזילאי גומז ממכה בראשו, שכב ארוכות על הדשא ופונה לבסוף באלונקה. יוסי בניון נכלל בסגל של ליברפול אבל לא שותף.

צ'לסי - ברנלי 1:1 (5:4 לאחר דו קרב פנדלים)

צ'לסי הגיעה למפגש מול ברנלי מליגת המשנה ממרומי פסגת הפרמיירליג, אבל נאלצה להזיע במשך 120 דקות ולאכזב את הקהל הביתי שלה לאחר סיום דרמטי. בתחילת המשחק עמדה במוקד העניינים חזרתו של דיידיה דרוגבה להרכב הכחולים, והחלוץ הנפלא מחוף השנהב חגג את שובו עם שער בבעיטה אופיינית מקצה הרחבה בדקה ה-27, אבל אז התחלפו החגיגות בדאגה, כשאדה אקינבי הדהים את סטמפורד ברידג' עם שער השוויון בדקה ה-70.

התוצאה נשמרה עד לסיום והקבוצות הלכו להארכה, ולאחר שגם בה לא נפלו שערים החל דו קרב הפנדלים המרתק. אחרי ששלושת הבועטים הראשונים כבשו מהנקודה, הגיעה החטאה של ווין ברידג' במצב של 1:2 לברנלי, ולאחר עוד ארבע בעיטות מוצלחות לשני הצדדים ניגש וויד אליוט האורח לבעוט במצב של 3:4 לברנלי עם אפשרות לנצח את המשחק, אבל בעט פצצה מעל המשקוף. פלורן מאלודה איזן ל-4:4 בבעיטה הבאה, אבל לאחר שמייקל דאף העלה את ברנלי ל-4:5 החטיא ג'ון אובי מיקל את הבעיטה שלו ושלח את האורחים לחגוג.

במשחק השלישי של הערב גברה בלקבורן בחוץ 1:2 על סנדרלנד. רוקה סנטה קרוז העלה את קבוצתו של פול אינס ליתרון בדקה ה-65, ושער עצמי של פיליפ בירדסלי חמש דקות לאחר מכן הכפיל את התוצאה. קנווי ג'ונס צימק למקומיים דקה לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully