וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ברבע גמר גביע הטוטו

הקבוצה של מישל דיין גברה 1:2 על הפועל פ"ת ועלתה לרבע גמר גביע הטוטו מהמקום השלישי. מכבי פ"ת בחוץ אחרי 1:1 עם אשדוד

שלב הבתים של גביע הטוטו מגיע בשעה טובה לסיומו והמאבקים על הכרטיסים האחרונים נערכים הערב (רביעי). לפני שבית"ר ירושלים ומכבי נתניה עלו למשחק המכריע ביניהן, ניסתה מכבי פתח תקוה לתפוס את המקום השלישי בבית ב' ולעלות לשלב רבע הגמר. הלוזונים סיימו בסופו של דבר בתיקו 1:1 מול מ.ס. אשדוד שהבטיחה עוד קודם את השתתפותה בשלב הבא, ואיבדו את הסיכוי שלהם. עירוני קרית שמונה, לעומת זאת, גברה 1:2 על הפועל פתח תקוה, עלתה למקום השלישי בבית ג' וזכתה בכרטיס לרבע הגמר.

מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:1

גיא עזורי עלה עם מספר לא קטן של שחקני הרכב בכדי לתפוס את הכרטיס לרבע הגמר, אבל ראה את פאבלו בסטיאניני שולח החוצה פנדל בדקה ה-30. שתי דקות אחר כך הגיע העונש מהצד השני. חילופי מסירות בהתקפת אשדוד מצאו את שי הולצמן הוותיק לבד מול השער, ומשם החלוץ לא התקשה לכבוש ולהעלות את אשדוד ליתרון.

במחצית השנייה נעשו שינויים בהרכב המארחת, והמחליף ליאור אסולין המשיך בכושרו הנהדר, כשסידר את השיוויון בדקה ה-66 למחליף נוסף, עומר דמארי. עד לסיום ניסתה פתח תקוה להשיג את השער שיקנה לה העפלה, אך השיוויון נותר בעינו והשאיר את המקומיים מאוכזבים.

עירוני קרית שמונה - הפועל פתח תקוה 1:2

שתי הקבוצות הגיעו בשאיפה לנצח ולהתבסס במקום השלישי שמזכה בכרטיס לרבע הגמר. קרית שמונה, עם 5 נקודות בלבד ערב המחזור, הייתה הראשונה להתעורר. בדקה התשיעית גיא צרפתי מצא בכדור עומק את יובל אבידור, שלא התבלבל מול השוער המחליף שניר דורי. בדקה ה-17 אבידור הסתדר בעצמו כדי להשלים צמד ולקבוע 0:2. מרק גורמן הצעיר כבש בדקה ה-37 את השער המצמק לקבוצתו של אלי מחפוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully