וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה, אין להם מספיק בעיות?

ניו ג'רזי נטס הודיעה כי תחלק כרטיסים חינם לאוהדיה המובטלים. סטפון מארבורי: "אני רוצה לעבור לסן אנטוניו, יש להם שיטה נחמדה"

ניו ג'רזי נטס מציעה כרטיסים חינם לאוהדיה המובטלים. לא ברור אם היוזמה הזאת באה לעזור לאנשים או לדכא אותם, אך כל שיירשמו למאגר מחפשי העבודה של הנטס יזכו לעד ארבעה כרטיסים בחינם, יחד עם הפניה לכנס מיוחד לחיפוש קריירה.

מנכ"ל הקבוצה ברט יומארק אמר כי הוא מקווה שבהמשך הדרך, כשלאוהדים תהיה עבודה מסודרת, הם יזכרו חסד לקבוצה ויהפכו לתושבי קבע במשחקי הבית שלה. "הזמנים קשים, ועכשיו אנחנו משקיעים בהם", אמר המנכ"ל, "נקווה שבהמשך, כשהמצב ישתפר, הם ישקיעו בנו. זה הדבר הנכון לעשות".

מארבורי נשאר ריאלי

הצעד המשמעותי הראשון של מייק ד'אנטוני כמאמן הניקס היה להקפיא את סטפון מארבורי מכל פעילות, במטרה למנוע מההרסניות המוכרת של הרכז הטוב בליגה (בעיני עצמו) לקלקל לקבוצה עונה נוספת. בשבעת המשחקים הראשונים של הניקס העונה לא נכלל מארבורי בסגל הקבוצה, ולמרות שנכון לעכשיו הנשיא דוני וולש מסרב לחתוך אותו מהסגל, סטארבורי כבר הפנים שהסיפור שלו במדיסון סקוור גארדן נגמר.

בעקבות מצבו סיפר מארבורי בן ה-31, שנדד בין מינסוטה, ניו ג'רזי ופיניקס לפני שנחת בניו יורק לפני חמש שנים, והיה שותף מלא בשקיעה של הניקס לתחתית הליגה, ל"ניו יורק פוסט" כי הוא מעוניין לעבור לקבוצה אחרת, וציין את סן אנטוניו כיעד המועדף עליו. "מי לא ירצה לשחק בספרס?", אמר מארבורי ופירט: "מי יתלונן על לשחק לצד טים דאנקן? יש שם מועדון נהדר שזוכה באליפויות, יש להם שיטה נחמדה ואני אוהד את פופוביץ' בתור מאמן. אני אוכל לשחק שם בעמדות 1 ו-2".

הספרס אומנם סובלים לאחרונה ממכת פציעות קשה ומחפשים רכז שימלא את מקומו של טוני פארקר שייעדר בחודש הקרוב, אבל יש להניח שההנהלה הכי מוערכת בליגה תימנע מלהסתכן בהימור על אחד השחקנים הכי בעייתיים בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully