וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס הרסה לסיינה את המאזן המושלם

עם ניצחון 76:81 באתונה בערב בו כל הקבוצות הביתיות ניצחו. הפסד ראשון לציבונה במלאגה, בולוק ניצח לריאל מדריד את מילאנו 69:70

משחקי המחזור הרביעי של היורוליג הערב (חמישי) סיפקו מספר דרמות גדולות ומשחקים צמודים, כאשר כל הקבוצות הביתיות ניצחו. במשחק המרכזי של הערב ספגה סיינה הפסד ראשון בבית ב', 81:76 לפנאתינייקוס. ברצלונה עלתה גם היא למאזן 1:3, לאחר ניצחון 62:74 בבית על פרוקום סופוט.

בבית א', בו משחקת גם מכבי תל אביב, הנחילה מלאגה הפסד ראשון לציבונה זאגרב, 67:77, אבלינו השאירה את מאזן הניצחונות של לה מאן על אפס, עם 73:78 ביתי.

בבית ג' הפסידה לובליאנה בפעם הרביעית ברציפות, 89:87 באיבדי אפיקצ'י מול פנרבחצ'ה/אולקר, לאחר שתי הארכות, ואלבה ברלין סיפקה אף היא דרמה גדולה בניצחון 72:74 את חובנטוד. בבית ד' ריאל מדריד ומילאנו שחזרו התמודדות קלאסית מהעבר, סיפקו דרמה ענקית ובסיומה 69:70 לספרדים. בעוד פניוניוס השיגה ניצחון שני ברציפות, 67:72 על פרטיזן בלגרד.

בית א'

מלאגה - ציבונה זאגרב 67:77

ציבונה הייתה הפתעת הבית עד כה עם שלושה ניצחונות, כולל 76:85 על אולימפיאקוס בשבוע שעבר. הערב, הרצף הזה נגמר. מלאגה נתנה רבע שני מצוין וסיימה את המחצית ביתרון 28:42, בעיקר בזכות משחק טוב מאוד של בוניפאסה נדונג, שסיים עם 18 ו-8 ריבאונדים.

ציבונה חזרה ברבע השלישי וכבר הורידה את הפער לחמש, אבל שלשה של עומאר קוק סגרה את הרבע ביתרון שמונה, וציבונה לא הצליחה להתקרב יותר ברבע האחרון. מלבד נדונג, קבסאס קלע 14 לקבוצה של אאיטו רנסס. רוול מרשאל הפציץ 25 עם שבע שלשות לקרואטים, אבל מלבדו אף אחד לא בא לעבודה.

אבלינו - לה מאן 73:78

אחרי שלושה רבעים צמודים יחסית, בהן נשארה לה מאן בפער סביר מאבלינו, ברחו האיטלקים ברבע האחרון ועלו ליתרון 13. שתי שלשות של דווריק ספנסר רק הורידו את ההפרש, אבל לא יצרו מתח אמיתי בדקות הסיום. אבלינו, שרושמת ניצחון שני בבית א', נהנתה מ-16 נקודות ו-8 ריבאונדים של אריק וויליאמס, שקלע את סל הניצחון מול מלאגה בשבוע שעבר. ספנסר החזיק את הצרפתים במשחק עם 26 נקודות. דיוויד בלותנטאל היה רגוע עם 8 בלבד ב-36 דקות משחק.

בית ב'

פנאתינייקוס - סיינה 76:81

שתי קבוצות בעלות כוונות ברורות להיכלל בפיינל פור בברלין, נפגשו לקרב יוקרתי בהיכל באתונה. היוונים הפסידו לפני שבועיים באופן בלתי שגרתי לברצלונה, אבל מחקו את הזיכרון עם ניצחון בצרפת על נאנסי, והערב רשמו ניצחון מוראלי מצוין, 76:81. סיינה מצידה, רשמה הפסד בכורה בבית ב'.

פנאתינייקוס פתחה מצוין והובילה 14:22 אחרי 10 דקות. האיטלקים חזרו למשחק ברבע השני והמשחק הפך צמוד. ברבע האחרון התפתחה דרמה. פאו ברחה ל-57:65, אבל שון סטונרוק ורומיין סאטו החזירו את סיינה לשוויון. שתי קליעות עונשין מדויקות של שאראס קבעו 76:79 לפאו, סטונרוק החטיא שלשה קריטית ו-ואסיליס ספנוליס סגר עניין מהעונשין.

דימיטרי דיאמנטידיס ואנטוניס פוטסיס קלעו 14 נקודות כל אחד לפאו. קשישטוף לאברינוסיץ' הוביל את סיינה עם 22 נקודות כשרומיין סאטו מוסיף 17 והנרי דומרקאנט 14.

ברצלונה - פרוקום סופוט 62:74

אחרי ההפסד הראשון בסיינה בשבוע שעבר, וללא יאקה לאקוביץ' הפצוע, ברצלונה התקשתה מאוד במחצית הראשונה מול האורחים, וירדה להפסקה בפלאו בלאוגרנה ביתרון ארבע בלבד, 26:30. ברבע השלישי, חואן קרלוס נבארו וחבריו פתחו מבערים, קלעו 28 נקודות והבטיחו את הניצחון. סופוט נעצרה לאחר שני ניצחונות רצופים. נבארו היה הקלע המוביל 21 נקודות באחוזים טובים מאוד. דיוויד אנדרסן קלע 10 משלו. פט ברק היה היחיד בסופוט שקלע בדאבל פיגרס, עם 14.

בית ג'

פנרבחצ'ה/אולקר - אולימפיה לובליאנה 87:89 (לאחר 2 הארכות)

לובליאנה פתחה בצורה מאכזבת את הקמפיין הנוכחי שלה ביורוליג, עם שלושה הפסדים מדאיגים. היא גם לא ניצחה בטורקיה מאז 1999, הערב (חמישי) זה היה קרוב מאוד, אבל הסתיים בהפסד דרמטי לאחר שתי הארכות בערב נפלא ב"איבדי איפקצ'י".

לאחר שלושה רבעים צמודים עלתה פנרולקר ליתרון 59:66 שמונה דקות לסיום. לובליאנה התאוששה ובעזרת נקודות של מירזה בגיץ' וסאשו אוזבולט רצה 0:11. המארחים לא ויתרו על המשחק, עלו ל-70:73, רק כדי לספוג שלשה דרמטית מאוזבולט ששלחה את המשחק להארכה ראשונה. חמש הדקות של ההארכה היו צמודות, סל רדף סל, ודמיאן רודז לובליאנה קלע שתיים שהשוו ל-81:81 ושלחו את המשחק להארכה שנייה. ולאדו אלייבסקי האורח לקח את המשחק עליו. שלשה שלו העלתה את לובליאנה ליתרון 86:87, דקה לסיום. מירסאד טורצ'אן קלע שתיים מהקו, דווין סמית חסם את בגיץ', ומרקס גרין השלים מהקו, 87:89 בסיום.

אמיר פרלדז'יץ' הוביל את פנרבחצ'ה עם 18 נקודות כששלושה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות. אילייבסקי קלע 22 ללובליאנה ב-7 מ-17 מהשדה. אוזבולט קלע 20 נקודות.

אלבה ברלין - חובנטוד בדאלונה 72:74

ניצחון שני לאלבה, שבאולמה יתקיים הפיינל פור. המאחרים פתחו את הרבע הרביעי בפיגור 61:56, אבל נהנתה ממשחק טוב של אדם צ'אב ברבע האחרון, ועלתה ליתרון. בשניות הסיום החטיא רשארד רייט פעמיים מהקו, חובנטוד יצאה להתקפה אחרונה, פאו ריבאס ניסה להשוות את המשחק אך החטיא וחובנטוד ספגה הפסד שלישי.

אנסו סיסיי קלע 15 נקודות למנצחים, צ'אב הוסיף 12 עם 10 ריבאונדים. לוקה בוגדנוביץ' היה השחקן הבולט בחובנטוד עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

בית ד'

ריאל מדריד - מילאנו 69:70

לפני שני עשורים זה היה קרב ענקים. אז, ב-1987, נפגשו שתי הקבוצות בפעם האחרונה, בעונה שהסתיימה עם זכייתה של מילאנו באליפות אירופה, כש-20 שנה לפני כן הייתה זו ריאל שגברה על האיטלקים בגמר בדרך להנפת תואר אירופי שלישי.

שני עשורים מאוחר יותר. המפגש לא כזה גדול, אבל הדרמה הייתה ענקית. פחות מדקה לסיום המשחק קלע לוקה ויטלי שלשה שהעלתה את מילאנו ל-64:69, אבל הספרדים לא ויתרו. סרחיו לול עשה שתיים קלות, ובהתקפת הנגד חטפה ריאל את הכדור. פליפה רייס נשלח אל הקו וקלע פעמיים. דיוויד הוקינס ממליאנו הימר על שלשה והחטיא, ובהתקפה האחרונה במשחק קלע לואיס בולוק שתיים מתחת לסל כדי להשלים מהפך גדול, ולרשום ניצחון 69:70.

קודם לכן התנהל משחק צמוד, כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח ליריבתה. ג'רמייה מאסי ופליפה רייס הובילו את ריאל עם 15 נקודות כל אחד. 21 נקודות של מייקל הול לא עזרו למילאנו.

פניוניוס - פרטיזן בלגרד 67:72

פניוניוס הובילה לאורך כל המשחק וסיימה עם ניצחון שני בבית ד', לעומת הפסד שני לפרטיזן בלגרד, בסוג של דרבי סרבי, מאחר וארבעה שחקנים סרבים היו שותפים לניצחון השני ברציפות של פניוניוס. ארון מיילס קלע 18 נקודות למנצחים, ברנקו צבטקוביץ' תרם 14 משלו. מילנקו טופיץ' בלט בפרטיזן עם 19 נקודות ו-5 אסיסטים.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully