וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו או באג'יו? ראניירי לא אוהב השוואות

מאמן יובנטוס מרוצה מיכולת שחקניו ("כולם יודעים שאיננו קבוצה של שחקן אחד"), ונמנע מלהשוות בין הנסיך לכוכב העבר: "לכל אחד סגנון משלו"

יובנטוס עושה חיל העונה הרבה בזכות יכולתו הפנומנלית של אלסנדרו דל פיירו. הנסיך בן 34, וכובש בצרורות באיטליה ובאירופה. מאמנו ביובנטוס, קלאודיו ראיירי, חמק מהשוואה בינו לבין כוכב העבר הגדול של הקבוצה, רוברטו באג'יו. "דל פיירו או באג'יו? אני חושב שלכל אחד יש את הסגנון שלו, ואני אף פעם לא משווה בין שחקנים גדולים. לכל אחד מהם יש את סגנון הבעיטה שלו בכדורים חופשיים", אמר המאמן בראיון ל"סקיי איטליה". "באג'יו, זיקו, רונאלדיניו, ז'וניניו - לכל אחד יש את השיטה שלו, וכולם מיוחדים".

"דל פיירו מאוד משמעותי עבורנו, הוא לא רק שחקן גדול, הוא הרבה יותר מזה. דל פיירו מניף את הדגל שלנו, ועדיין, כולם יודעים שאנו לא קבוצה של שחקן אחד". אנו מאוחדים וכולם גורמים לו להציג את כישרונו".

ראניירי, ששמו עלה כמועמד לפיטורים מספר פעמים, מרוצה מאוד ממצבה של קבוצתו, שמדורגת במקום החמישי באיטליה, מרחק 3 נקודות מהמקום הראשון. בליגת האלופות יובה הבטיחה מעשית את העפלתה לשמינית הגמר, וראניירי רק מקווה שהמומנטום יימשך. "מספר שחקנים מחלימים מפציעות, אנו בכושר טוב, המורל גבוה ואנו מצפים לבאות".

ביום חמישי תארח יובנטוס את גנואה - משחק מוקדם במסגרת המחזור ה-12 בסרייה A. "הם הביאו הרבה שחקנים טובים", התייחס ראניירי ליריבה, הם החליפו את בוריילו במיליטו, והם טובים". אם הענק מטורינו ינצח את גנואה, הוא יעמוד זמנית במקום הראשון של הליגה האיטלקית, דבר שלא קרה במשך 915 ימים, מאז זכה באליפות שבוטלה בקיץ 2006, בשל פרשת השחיתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully