וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ילדרס: "מרגיש כמו כוכב קולנוע"

ככה, לא פחות, תיאר ג'וש צ'ילדרס לרשת ESPN את החודשיים הראשונים שלו באולימפיאקוס. "יש להם יותר תשוקה בכל הנוגע לספורט"

במידה מסוימת, לג'וש צ'ילדרס יש מעט מאוד דרכים להצליח באירופה. אחרי שחתם על חוזה בן 20 מיליון דולר לשלוש עונות, מצפים ממנו לשחק בהתאם. כלומר - הרבה מעל הרמה הממוצעת באירופה. כל דבר פחות מזה, והוא יהיה אכזבה עצומה, ייזכר לעד בתור החוזה הגדול שהיה ולא הרבה מעבר לזה.

בינתיים, פתיחת העונה של צ'ילדרס לא רעה בכלל. למרות שאולימפיאקוס כקבוצה די מאכזבת עד כה, הפורוורד האמריקאי עצמו מעמיד מספרים לא רעים (12 נקודות ב-58 אחוז ל-2 ו-53 ל3), ולא כופה את עצמו על המשחק. הוא מעולם לא היה שחקן מהסוג הזה. אופיו של צ'ילדרס - כמעט ביחס הפוך לחוזהו - נינוח, משלים. הוא יכול להיות אפקטיבי באולימפיאקוס כמו בקבוצת פלייאוף ב-NBA, כי הוא בדרך כלל עושה את הדברים הנכונים, ובקבוצתיות.

לפני מספר ימים, התראיין האמריקאי המסקרן לרשת ESPN, וסיפר על חלק מהחוויות שלו עד כה, והתרשמותו מהסביבה והכדורסל מעבר לים - ביוון בפרט, ובאירופה בכלל. "יש להם יותר תשוקה בכל הנוגע לספורט. המון אנשים ברחוב אוהבים אותך רק בגלל שאתה משחק בקבוצה שלהם. אני מרגיש כמו כוכב קולנוע, וחלק מזה בגלל שקל לזהות אותי", הוא אומר עם מידה בריאה של הומור עצמי, מתייחס לתספורת האפרו המייחדת אותו.

צ'ילדרס הגיע בקיץ לאולימפיאקוס מאטלנטה, לאחר שחוזהו בהוקס הסתיים, והוא בחר לעזוב את אחד המועדונים הנלעגים ב-NBA לטובת הכסף הגדול של אירופה. "אתה שומע חוזה גדול, וישר חושב על ה-NBA. מעולם לא חשבתי שאקבל טלפון מקבוצה ביוון". הפורוורד יכול להשתחרר מהחוזה בקיץ הקרוב, ולמעשה ירוויח סכום דומה לזה שהיה מקבל באטלנטה בחמש שנים.

"אני כנראה חוסך כחצי מיליון דולר", הוא מספר, ומנסה לחשב את העובדה שאולימפיאקוס משכנת אותו בבית מרווח, מכונית וולוו חדשה, שף אישי ועוזרת. "אני מקבל כרטיסי טיסה חינם. זה נהדר. זה מרגיש טוב". צ'ילדרס מרוצה מהמעבר, בזה אין ספק. "הם ראו בי משהו שאהבו, כנראה. הם לא רוצים שאקלע 30 נקודות, הם רוצים ממני משחק מאוזן", הוא מספר, וזה בדיוק מה שאולימפיאקוס מקבלת ממנו עד כה. האם זה שווה 20 מיליון דולר לשלוש שנים? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully