וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: פדרר ניצח את סטפאנק, מארי בחצי הגמר

השוויצרי גבר במאסטרס על סטפאנק, מחליפו של רודיק הפורש, 6:7, 4:6. מארי בחצי הגמר אחרי 0:2 על סימון, ופדרר חייב לנצחו כדי לעלות שלב

זה לא הולך חלק לרוג'ר פדרר, אבל השווייצרי מתחיל להראות סימני חיים. היום (רביעי) פגש המדורג 2 בעולם את ראדק סטפאנק הצ'כי, שהוזער לטורניר המאסטרס בשנחאי בשל פרישתו של אנדי רודיק עקב פציעה. פדרר נראה כבד לעתים, ולא תמיד חד ומדויק, אבל גם יכולת פושרת משהו אפשרה לו לנצל את חילופי הגברי בטורניר ולנצח את סטפאנק 6:7, 4:6. עתה חייב פדרר לנצח את אנדי מארי כדי להעפיל לחצי הגמר מהבית האדום. מארי כבר הבטיח את מקומו בשלב הבא כשגבר במשחק המוקדם מבין השניים על ז'יל סימון הצרפתי בתוצאה 4:6, 2:6.

פדרר, שסובל ממחלה, יודע שהוא זקוק לנס כדי להעפיל לשלב הבא. "היה לי מזל גדול היום ששיבצו אותי למשחק המאוחר, ושראדק לא שיחק עם הרקטה הקבועה שלו", אמר פדרר, "עכשיו יש לי יום אחד להתאושש ולהחלים, ואני מקווה שיקרה לי נס ואצליח להגיע לחצי הגמר.

"קמתי בבוקר, וסבלתי מכאבי בטן נוראים", סיפר פדרר, "בקושי הצלחתי לצאת מהמיטה".

מארי לוהט

הניצחון של פדרר לא הושג בקלות. טעות כפולה של סטפאנק העניקה לפדרר שבירה כבר במשחקון הפתיחה של המערכה הראשונה, אבל הצ'כי חזר לעניינים במשחקון הרביעי והשווה ל-2:2. השניים שמרו על ההגשות והלכו לשובר שוויון. פדרר השיג מיני-ברייק לאחר וולי לא מדויק של סטפאנק ועלה ל-1:4. חבטות הגשה טובות ודרופ שוט של השוויצרי הובילו אותו ל-4:7 בשובר השוויון וניצחון 6:7 במערכה.

במשחקון השמיני של המערכה השנייה פדרר שבר בתזמון מושלם, ועלה ל-3:5. מגיש למשחק? לא. סטפאנק נלחם ושבר בחזרה בעזרת חבטות כף יד מדויקות. במשחקון העשירי פדרר השיג שלוש נקודות שבירה, וסגר את הסיפור עם שבירה שהביאה לניצחון 4:6 במעערכה, ו-0:2 במשחק כולו.

שני המנצחים של מחזור המשחקים הראשון בבית האדום, אנדי מארי וז'יל סימון, נפגשו במשחק המוקדם, כשהם יודעים כי ניצחון יבטיח להם מקום בחצי הגמר. בסיום העימות ניצח מארי בתוצאה 4:6, 2:6, והבטיח לעצמו מקום בחצי הגמר.

מארי פתח נהדר עם שבירה, מנע מהצרפתי שבירה מידית בעזרת חבטות סלייס וגב יד נהדרות, ועלה ל-0:4. הבריטי הרשים בחבטות ההחזרה שלו, אבל שבירה של סימון הכניסה אותו סוף סוף למשחק, והוא החל להראות את הטניס שהוא יודע. מארי נלחץ, אבל סימון הפגין חוסר ריכוז ליד הרשת והחמיץ אפשרות לשבירה נוספת. בסיום המערכה ניצח מארי 4:6.

סימון שמר על ההגשה בפתיחת המערכה השנייה, ולמרות שנראה חד ונחוש יותר, לא הצליח לשבור את הבריטי. מארי התעורר במשחקון הרביעי ובעזרת כף יד נהדרת שבר ל-1:3. בשלב הזה סימון נשבר, ומארי ניצח 2:6, והבטיח את מקומו בחצי הגמר.

רודיק אומר שלום

כאמור, הטניסאי האמריקאי אנדי רודיק הודיע היום כי הוא פורש מטורניר המאסטרס בשנחאי (סך פרסים של 4.45 מיליון דולר). רודיק בן ה-26 נפצע בקרסולו הימני בהפסד אמש לאנדי מארי הבריטי. רודיק היה אמור להתמודד היום במסגרת הבית האדום של הטורניר, נגד המדורג שני בעולם רוג'ר פדרר. השווייצרי התעמת עם מחליפו של רודיק, הצ'כי ראדק סטפאנק, שהוזעק להחליף את האמריקאי. כאמור, פדרר ניצח את סטפאנק 6:7, 4:6 ומאזנו עומד על 1:1.

"הפציעה קרתה במהלך אימון שערכתי אתמול", אמר רודיק במסיבת העיתונאים, אני לא יכול לעצור או לפתוח בריצה בצורה מהירה. זה בלתי אפשרי לעצור את רוג'ר כשאתה יכול לזוז מעט מאוד".

עדכון ראשון: 12:24, 12/11/08
עדכון אחרון: 16:04, 12/11/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully