וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון רודף אחרי תרנגולים

הישראלי של ליברפול רוצה לנקום בטוטנהאם (21:40, 5 + לייב) בגביע הליגה: " זה הזמן שהם ישלמו על הניצחון ההוא". הארגריבס גמר את העונה

ליברפול תגיע הערב (רביעי) לווייט הארט ליין למפגש שמינית גמר גביע הליגה עם טוטנהאם (21:45, ספורט 5+ לייב). התרנגולים חווים פתיחת עונה איומה, אבל ליברפול יודעת שהמקום היחיד בו הפסידו העונה זה בווייט הארט ליין, והקבוצה היחידה לה הפסידו היא טוטנהאם.

יוסי בניון מעוניין "לנקום" בטוטנהאם, ומצהיר שהשאיפה של האדומים היא לנצח. "גביע הליגה מאוד חשוב לנו. אנו רוצים ללכת עד הסוף בטורניר ובמיוחד לנצח את טוטנהאם", אמר הישראלי ל"דיילי מייל".

"אחרי מה שקרה לנו בליגה שם, אנו יותר נחושים לעבור שלב", הוסיף הישראלי. מדוע ליברפול כה נחושה לנצח? בתחילת החודש היא נוצחה בלונדון 2:1, על אף שהציגה כדורגל נהדר. זה תסכל את האדומים, והם רוצים לשחק יפה וגם לנצח. "זו היתה אחת מתצוגות הכדורגל הטובות שלנו", אמר בניון, "ואנו לא יכולים לשכוח כיצד היא הסתיימה".

בניון החמיא לתרנגולים על השינוי המהיר ביכולתם, תחת שרביטו של המאמן החדש הארי רדנאפ. "השינוי שהוא חולל מדהים, ומגיע לו כל הקרדיט על כך. בכל מקרה, לנו ברור מה צריך לעשות. זה הזמן שהם ישלמו על הניצחון ההוא. אנחנו יודעים שאנו קבוצה טובה יותר. אם נשחק ברמה הרגילה שלנו, ננצח".

המצב הכלכלי של ליברפול לא ממש מעודד. קית' האריס, יו"ר בנק ההשקעות "סימור פירס", אמר ל"טיימס" כי הוא מאמין שהבעלים באנפילד, ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, יהיו חייבים למכור שחקנים כדי לכסות חלק מחוב הקבוצה, העומד על 350 מיליון ליש"ט. צמד האמריקאים יכולים לבקש חצי שנת הארכה ב-25 בינואר, המועד האחרון להחזרת החוב, אך לא בטוח שיקבלו. השניים בטוחים שיקבלו הארכה, כדי להשלים את בניית האיצטדיון החדש בן 60 אלף המקומות.

ה"טיימס" כתב שבחודש אפריל ליברפול עשויה למכור את פרננדו טורס וריאן באבל, כדי לעמוד במסגרת הפיננסית. האריס העיד כי גם מצבה של אברטון לא מעודד. "אין שם שום התקדמות. ליברפול אינה עיר עשירה, והמועדון מתחרה בקבוצה נוספת שמובילה בעשור האחרון. שתי הקבוצות בונות איצטדיונים, לכן יש להביט היטב על התקציב".

ארסן, מדוע אתה הורס את המפעל?

ארסנל הביסה אתמול (שלישי) את וויגאן 0:3 בגביע הליגה, אבל כנראה שהתוצאה היפה הזו לא עושה רושם על עוזר מאמן צ'לסי, ריי ווילקינס. "כשאתה מועדון גדול, מה שחשוב הוא לזכות בתארים", אמר ווילקינס ל"סאן" האנגלי וביקר את ארסן ונגר על כך שהוא שיתף שחקנים צעירים במשחק, עדות לזלזולו בגביע הליגה.

"עובדה שאנחנו זכינו בגביע הליגה פעמיים בארבע השנים האחרונות, והם לא זכו כלל, מצדיקה את תפיסת העולם שלנו", הסביר ווילקינס. "נכנסים לתחרות כדי לזכות בה, אחרת מה הטעם. לשחק עם שחקנים צעירים או שחקני ספסל, מוריד מיוקרתו של המפעל", הוסיף, "אנחנו לא נעשה כך, אנחנו מאוד רוצים לזכות במפעל".

דידייה דרוגבה וג'ו קול צפויים לשחק במדי צ'לסי הערב נגד בארנסלי, במסגרת הטורניר. ניקולה אנלקה ופרנק למפארד יקבלו מנוחה.

הארגריבס גמר את העונה

הפציעה בברכו הימנית של אואון הארגריבס תשבית אותו לעד סוף העונה. קשר מנצ'סטר יונייטד עבר סדרת טיפולים בחודש האחרון, ששיאם ניתוח בקולורדו, ארצות הברית, ועתה יאלץ להשתקם כדי להיות מוכן לעונה הבאה.

הארגריבס בן ה-27 פתח רק 25 פעמים בהרכב יונייטד מאז עבר אליה מבאיירן מינכן ביולי שעבר, תמורת 20.2 מיליון ליש"ט. "הניתוח עבר בהצלחה", עדכן אלכס פרגוסון, "עד שנפגוש אותו בחזרה, איננו יכולים לדעת מה מצבו. הוא אמור לעבור ניתוח נוסף בשבועות הקרובים. העונה הוא כבר לא ישחק, ואנו מקווים שהוא יחזור לעצמו לקראת העונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully