וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לנצח את ריאל מדריד זה חלום"

אחרי שהדיח את אלופת ספרד מגביע המלך, מאמן אוניון מהליגה השלישית, אינקי אלונסו, מאושר: "עשינו היסטוריה". מעמדו של שוסטר מתערער

במשחק הראשון בין ריאל מדריד וריאל אוניון מהליגה השלישית במסגרת גביע המלך הספרדי, ניצחה הקבוצה הקטנטנה מהליגה השלישית 2:3. זה היה ניצחון גדול, מפתיע מאוד, אבל סביר להניח שגם בקבוצה הצנועה עצמה לא האמינו שבגומלין, בברנבאו, הם יצליחו לשמור על התוצאה. ובכן, הם הצליחו, ובגדול. אמנם זה נגמר ב-4:3 לזכות מדריד משופעת הכוכבים, אך הקבוצה מהליגה השלישית היא זו שהעפילה לשמינית הגמר הודות למאזן שערי החוץ הכולל.

מאמן אוניון המדהימה, אינקי אלונסו, לא היה מסוגל להסתיר את התרגשותו הרבה עם תום המשחק. "זהו רגע היסטורי בחיי ריאל אוניון. כולנו קפצנו, רקדנו וחגגנו בחדר ההלבשה", אמר המאמן המאושר, "לא בכיתי, אבל הייתי מאוד קרוב לזה. שמנו את עצמנו על מפת הכדורגל, וכל העיר אירון צריכה להיות גאה בנו. זהו חלום שמתגשם".

מסתבר שאלונסו עצמו התכונן למשחק הזה כאל כל משחק אחר, והאמונה היתה טמונה בו ובשחקניו עוד מראש. "ראינו קלטות של ריאל נגד מלאגה ויובנטוס, וניסינו לחשוף את החולשות ההגנתיות שלהם. ידענו שעלינו להבקיע, כי אין לנו סיכוי לעצור אותם לגמרי". אלונסו גם שיבח את ראול, שהבקיע שלושער שלא הספיק לאלופת ספרד: "הוא נתן משחק בלתי נשכח, נהדר שיש שחקנים כמוהו בכדורגל".

הסוף של שוסטר מתקרב?

ראול עצמו הוא כנראה המתוסכל באנשי ריאל אחרי המשחק. כשאתה מבקיע שלושער וזה עדיין לא מספיק, אין לך ממש ברירה אלא לחוש תסכול עמוק. "ההדחה היא נקודת שפל נוספת שלנו. זה כואב מאוד, אבל עכשיו אנחנו צריכים לנתח את הטעויות שלנו, לתקן אותן, ולהמשיך הלאה", אמר החלוץ האגדי.

עבור מאמן המודחים, ברנד שוסטר, זהו כמובן יום הרבה פחות משמח, ואף כזה שעשוי להשפיע באופן ישיר על עתידו במועדון. ריאל גם ככה נמצאת בכושר מאכזב למדי, וההדחה המשפילה עשויה להיות הקש ששובר. "אני לא מודאג מהמצב. אנשים מפקפקים בקבוצה ובי בגלל הכושר החלש שלנו, אבל הבעיה היא לא בגישה של השחקנים", אמר שוסטר אחרי המשחק. "נתנו לאוניון כמה הזדמנויות, והם הבקיעו כל אחת מהן. אנחנו לא יכולים לאפשר לזה להמשיך לקרות", הוסיף שוסטר, והוא הראשון שיודע שבחמשת המשחקים האחרונים שלה, ריאל ספגה 12 שערים.

מספר שעות אחרי ההפסד המפתיע, פרסמה התקשורת הספרדית כי מעמדו של המאמן הגרמני בסכנה גדולה, וכי אם לא ינצח את ויאדוליד ביום ראשון הקרוב, הוא יפוטר מהבלאנקוס. "אין לי ספק שאמשיך בתפקידי, אבל אני מבין שלאנשים אחרים יש ספקות", התייחס שוסטר לשמועות, שעשויות בקרוב להפוך למציאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully