וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הבחירות: מ.כ גבעת שמואל בסכנה?

12.11.2008 / 7:49

זמיר בן ארי, ראש העיר הקודם, היה מתומכיה הגדולים של הקבוצה, אך מחליפו, יוסי ברודני, הודיע בעבר שיפסיק את העברת הכספים אליה

תוצאות הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו אמש (שלישי) גרמו לאי נחת בקבוצת הכדורסל של מ.כ גבעת שמואל. הקבוצה, שנתמכת בצורה משמעותית על ידי תקציבים שמוזרמים מעיריית גבעת שמואל, עלולה לאבד את אותם התקציבים לקראת העונה הבאה, לאחר שראש העיר הנבחר יוסי ברודני, שזכה ב-52 אחוז מקולות הבוחרים, אמר לא פעם בראיונות שיפסיק את הפסקת העברת הכספים המסיבית לקבוצה. יש לציין כי לעונה הקרובה נחתם הסכם בין הצדדים וכי לפחות עד סיום העונה הנוכחית, עתידה של הקבוצה מובטח.

ראש העיר היוצא של גבעת שמואל, זמיר בן ארי, היה מהתומכים הגדולים ביותר של הקבוצה, והיה מהסיבות שהובילו לכך שהמועצה המקומית לשעבר שהפכה לעיר בתקופתו, תחזיק קבוצה בליגת העל. גבעת שמואל עלתה בשנת 96/7 לראשונה לליגת העל, ולמעט שתי עונות בהן חזרה ללאומית, הייתה באופן רציף בליגה הבכירה.

גורמים המקורבים לקבוצה ומקורבים לעירייה אישרו את המצב הלא נעים שצפויה להקלע אליו הקבוצה, שפתחה את העונה הנוכחית בצורה טובה מאוד, אך באותו זמן מאמינים ביו"ר מוטי אמסלם, שיצליח לאזן את ברודני ולהשאיר את תקציב הקבוצה מעל תקציב מינימום בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully