וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהילדים משחקים, התותחים רועמים

הרכב הצעירים של ארסנל שוב נתן הצגה בגביע הליגה, הפעם עם 0:3 על וויגאן. גם מנצ'סטר יונייטד ברבע הגמר אחרי 0:1 קטן על ק.פ.ר

סיבוב שמינית הגמר של גביע הליגה האנגלי יצא לדרך, כששתיים מהגדולות, מנצ'סטר יונייטד וארסנל, כבר הבטיחו את מקומן ברבע הגמר למרות שעלו בהרכבים משניים. היונייטד גברה בקושי 0:1 על קווינס פארק ריינג'רס, ואילו ארסנל הביסה 0:3 את וויגאן בהרכב המשני הקבוע של ארסן ונגר למפעל השלישי בחשיבותו בממלכה.

מנצ'סטר יונייטד - ק.פ.ר 0:1

אלכס פרגוסון שלח כמה מהכשרונות הצעירים שלנו למגרש בצוותא עם קרלוס טבז, נאני ואנדרסון ששימשו לשם שינוי כמבוגרים אחראיים. הלונדונים הצליחו לשמור על רשת נקייה עד הדקה ה-76, אז קיבלו השדים האדומים פנדל כשנאני הוכשל ברחבה, וטבז כבש מהנקודה הלבנה את השער היחיד במשחק, שהספיק לאלופה כדי להמשיך לרבע הגמר.

ארסנל - וויגאן 0:3

הילדים של ונגר לא התחשבו ברצונות של מנג'ר וויגאן סטיב ברוס, שתיכנן להפתיע באיצטדיון האמיריויות ועלה עם עאמר זאקי הלוהט בחוד. החלוץ הצעיר ג'יי סימפסון הבקיע פעמיים (44 ו-68) וחברו להתקפה, המכסיקני קרלוס ולה, הקשית באלגנטיות את השלישי מעל כריס קירקלנד, ונתן לנו לראות פעם עד כמה מוכשרת העתודה הצומחת בשורות התותחנים.

סטוק סיטי ייצגה גם היא את הפרמיירליג בכבוד. העולה החדשה גברה 0:2 על רות'רהאם. גלן ווילן האירי כבש ראשון בדקה ה-21, ודני פיו, שגדל במנצ'סטר יונייטד, הוסיף שער משלו בדקה ה-59.

דרבי קאונטי השיגה ניצחון 1:2 על האימפריה לשעבר לידס יונייטד. הארגנטינאי עמנואל ויז'ה העלה את דרבי ליתרון בדקה השמינית ו-וולינגטון הכפיל בדקה ה-18. הארגנטינאי של לידס, לוסיאנו בצ'יו, צימק בדקה ה-40.

במשחק נוסף:

סוונסי - ווטפורד 1:0
לווטפורד: וויליאמסון (21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully