וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודחה מגביע המלך

סנסציה בספרד: ריאל מדריד הודחה בשלב 1/16 מגביע המלך ע"י ריאל אוניון, קבוצה מהליגה השלישית, חרף ניצחון 3:4, בו כבש הקפטן שלושער

את ריאל מדריד כנראה לא מעניין העונה לנצח, היא רוצה לספק דרמות. טובות, רעות, לא משנה, העיקר שיהיו דרמות והרבה. האלופה לא מנסה לדרוס את יריבותיה כמו ברצלונה, היא פשוט רוצה לעשות עונה משוגעת. ביום שבת זה נגמר בניצחון 3:4 דרמטי ביותר בליגה על מלאגה, עם רביעייה של גונזלו היגואין, הערב (שלישי) זה הסתיים בניצחון בתוצאה זהה על ריאל אוניון במשחק הגומלין של שלב ה-1/16 בגביע המלך, אלא שהניצחון לא הספיק לריאל שמודחת מהמשך המשחקים (!).

הקבוצה הלבנה של ברנד שוסטר אירחה בגומלין את הקבוצה מהליגה השלישי, שניצחה אותה במשחק הראשון 2:3. כזכור, באותו משחק התמוטט שחקן ריאל רובן דה לה רד, שלאחר מכן שב לאיתנו.

שוסטר העלה הרכב שכלל את השוער דודק, סלגאדו, מצלדר, קנבארו, מרסלו, גאגו, סניידר, ואן דר וארט, סאביולה, דרנטה וראול. בדקה ה-13 אבסולו העלה את הקבוצה האורחת ליתרון, אבל הסמל ראול, שלא מצוי בכושר טוב בזמן האחרון, חזר לכבוש ואיזן 10 דקות לפני ההפסקה. סלסדו השיב את היתרון לאוניון (48), ושוב היה זה ראול שהשווה (50). בדקה ה-67 המחליף אלברטו בואנו העלה את ריאל ליתרון ראשון במשחק.

בדקה ה-86 ראול הבקיע את שערו השלישי במשחק, וריאל כבר חשבה על הגרלת שמינית הגמר של ה'קופה דל ריי', אבל רומו חשב אחרת. שחקנה של אוניון הבקיע שער מצמק בדקה ה-90, שעשה את הסנסציה הכי גדולה של השלב והמפעל עד כה. ריאל אמנם ניצחה 3:4 (6:6 בסיכום שני המשחקים), אבל אוניון עלתה בזכות העובדה שהבקיעה שלושה שערי חוץ, אל מול רק שניים של ריאל.

האלופה הספרדית, שלא זכתה ב'קופה דל ריי' מאז שנת 1993, נאלצת להיפרד מהגביע בשלב מוקדם מאוד. האוהדים בסנטיאגו ברבנאו והנשיא ראמון קלדרון אולי אוהבים לראות את מבול השערים שנופל במגרשם כל מספר ימים, אבל כשזה לא מביא את ההצלחות הדרושות מהאימפריה הלבנה, זה ממש לא מספיק. הדבר היחיד הקטן שבריאל יכולים להתנחם בו זו אולי העובדה שראול יחזור כעת לכושר טוב אחרי כיבוש השלושער.

* ליון, האלופה הנצחית של צרפת, סיימה את דרכה בגביע הליגה. הקבוצה של קלוד פואל נוצחה בסטאד דה ז'רלן 3:1 על ידי מץ בסיבוב הרביעי של המפעל, בדיוק שנה לאחר הפסד הבית האחרון שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully