וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ז'לזניק עלתה, פנליניוס תפגוש את בני השרון

גיא פניני יוכל לשחק בשלב הבתים של המפעל, אחרי שקבוצתו השלימה בלעדיו ניצחון כפול על אוראל גרייט. היוונים עלו לבית של בני השרון

פרט למשחק של הפועל ירושלים מול קאזאן הרוסית, נערכו הערב (רביעי) עוד מספר משחקים מרתקים בשלב המוקדמות השני של היורוקאפ. בחלק מהמשחקים הייתה נגיעה ישראלית, אם זה בנציגינו ברחבי היבשת או ביריבה שקיבלה בני השרון.

ז'לזניק של גיא פניני (יוכל לשחק החל משלב הבתים) השלימה ניצחון כפול על אוראל גרייט הרוסית, אחרי 57:69 ברוסיה. דראגן לאבוביץ' ונמניה פרוטיץ' קלעו 19 לסרבים, כשפרדראג סמרדז'יסקי, סנטר נבחרת מקדוניה שישחק באליפות אירופה מול נבחרת ישראל, הוסיף 8. דריוס וושינגטון הוביל את אוראל גרייט עם 17 נקודות. גם במשחק הראשון ז'לזניק ניצחה ועתה היא יכולה להתכונן לבית לא קל הכולל את ולנסיה של נוון ספאחיה, פורטיטודו בולוניה וארטלנד דרגונס הגרמנית.

אוסטנד, קבוצתו הבלגית של שרון דרוקר, נוצחה בביתה 88:83 בידי לה האבר הצרפתית, איבדה את היתרון שהשיגה בניצחון החוץ בשבוע שעבר וצנחה לגביע האתגר. רונלד תומפסון הוביל את המנצחים עם 19 נקודות ושישה אסיסטים. ראשיד אטקינס בלט עם 15 בקבוצה של דרוקר.

בי. סי קייב האוקראינית הביסה את פנליניוס היוונית 72:96, אך זה לא הספיק לה לעלות שלב, בשל הפסד ב-27 נקודות הפרש במשחק הראשון ביוון. פן הוביל את קלעי קייב עם 25 נקודות, כשמרקויישבילי הוסיף 22 וגוראן ירטין, אקס מכבי תל אביב, תרם 6 משלו. קלאיציס קלע 14 לאורחים. פנליניוס מצטרפת לבית ד' של בני השרון, בו נמצאות גם טלקום אנקרה ואריס סלוניקי.

המאמן הישראלי בוב גונן וקבוצתו האוסטרית גמונדן הודחו מהמפעל, אחרי הפסד לכוכב האדום בלגרד 96:81. טאדיה דראגיצ'ביץ' הבריק בשורות הסרבים עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully