וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "חשוב לי להקרין על שאר החברים"

11.11.2008 / 21:35

קשר מכבי תל אביב, שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על הכח בגביע הטוטו, מנסה לקחת את מושכות הקבוצה בעידן אבי נמני. בלבול: "אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק". דהאן: "רצינו להכניס כמה שקלים מהמפעל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב גברה הערב (שלישי) 0:1 על הכח עמידר רמת גן במחזור השישי והאחרון של גביע הטוטו, והעפילה לרבע הגמר. מאור בוזגלו עלה כמחליף וכבש את השער היחיד במשחק (66) שהעניק למנג'ר החדש שלו, אבי נמני, ניצחון שני מאז כניסתו לתפקיד, אך על המגרש המשיכו הצהובים להיראות רע, ובצירוף לחולשה של הכח, שהחטיאה פנדל מרגליו של ברק בדש (83), קיבלנו משחק משמים במיוחד.

בלבול: "אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק"

מרקו בלבול שוב נשלח על ידי נמני להתראיין בסיום המשחק ואמר: "עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, ובנוסף בחלקים לא רבים של המשחק שיחקנו טוב, הנענו כדור והגענו למצבים. אנחנו שואפים לשחק הרבה יותר טוב, יש ציפיות מאיתנו, בהמשך גם היכולת תהיה הרבה יותר טובה. עשינו את העבודה בשבוע האחרון ואנחנו מסתכלים קדימה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה כי יש לנו מטרות להשיג השנה, אנחנו מתקדמים יפה ממשחק למשחק וצריך להמשיך ככה".

מאור בוזגלו, כובש שער הניצחון: "אני מרגיש מצוין ואני בטוח שכך גם שאר הקבוצה. המשכיות זו מילת המפתח". לשאלה האם השתחרר אצלו לחץ אחרי תקופת בצורת ממושכת, ענה החלוץ: "היה לי ביטחון מלכתחילה, אני לא אחד שבא בלי ביטחון. מה שחשוב לי עכשיו זה להקרין את זה על שאר החברים. נפל בחלקי לתת גול היום ואני מקווה שנחייך גם בהמשך".

המאמן המפסיד, דודו דהאן, אמר: "לא היטבנו לשחק, וגם מכבי לא היטיבה לשחק, אבל אנחנו עשינו את הטעות שלנו ושילמנו עליה ביוקר, והם עשו את שלהם ואנחנו לא ידענו להעניש אותם על כך. חבל, כי תיקו היה מספיק לנו לעלות. עשינו דווקא דברים טובים במפעל הזה, אבל הראש כבר בהפועל פתח תקוה. רצינו להכניס כמה שקלים שחסרים לנו מהמפעל הזה, אבל ניקח את הדברים היותר טובים מהמשחק הזה. השחקנים נתנו הכל, אין לי טענות אליהם, גם לא לברק, שנתן לנו כמה נקודות חשובות בעבר עם הפנדלים שלו, הפעם זה לא הלך".

מכבי יוצאת במבצע מנויים לסיבוב השני והשלישי

מועדון הכדורגל של הקבוצה החליט לצאת במבצע למכירת מנויים לסיבוב השני והשלישי של העונה. כל הרוכש מנוי לסיבובים הבאים, שיכללו גם את משחקי הבית נגד בית"ר ירושלים, מכבי חיפה והפועל תל אביב, יקבל כרטיס מתנה למשחק הדרבי הקרוב, שיתקיים במסגרת המחזור ה-11 (24 לנובמבר) של הסיבוב הראשון ויהיה למעשה משחק בית של הפועל תל אביב. מכירת הכרטיסים לדרבי תחל רק ביום ראשון ה-16 לנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully