וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: טאו כבר לא מושלמת

רומא הגיעה לויטוריה והפתיעה את הבאסקים הפייבוריטים של איבנוביץ', עם 90:93. צסק"א, לעומת זאת, טיילה ל-68:90 קליל על אפס פילזן

עונת היורוליג הייתה עד עכשיו יחסית נטולת הפתעות והלכה בדיוק לפי התכנון של הקבוצות הגדולות. אם נוציא לרגע את ציבונה זאגרב המפתיעה מהמשוואה. הערב (רביעי) גם רומא הצטרפה לצד המפתיע, כשגברה בחוץ על טאו ויטוריה החזקה 90:93, עם עוד משחק נהדר של סאני בצ'ירוביץ'.

מי שלא מעדה והמשיכה לפי השגרה היא צסק"א מוסקבה, שניצחה בקלות 68:90 את אפס פילזן הטורקית ושמרה על מאזנה המושלם. במשחק נוסף רשמה נאנסי ניצחון בכורה על ז'לגיריס, 64:69, והשאירה את הליטאים להתבוסס לבד בתחתית בית ב'.

בית ב'

נאנסי - ז'לגיריס 64:69

זה היה משחק חובה עבור כל אחת משתי הקבוצות, אבל בסופו רק הצרפתים יכולים לחגוג ניצחון ראשון ביורוליג. נאנסי הציגה יכולת לא רעה גם בהפסד לפנאתינייקוס במחזור הקודם, אך הפעם גם התוצאה הייתה בהתאם.

האחים גריר היו, כמו תמיד, המוציאים לפועל של נאנסי. ריקרדו קלע 16 ואילו ג'ף תרם 11 משלו. אבל הערב היה שם גם ווילסון למיין עם 17 נקודות, למרות ערב לא מוצלח מחוץ לקשת. את ז'לגיריס, שהפסידה בפעם הרביעית ברציפות למרות קאמבק נאה ברבע האחרון, הוביל דאיניוס שאלנגה עם 15 נקודות, כשיונאס מצ'יוליס ויאנקונאס הוסיפו 13 כל אחד.

בית ג'

טאו ויטוריה - רומא 93:90

בקרב הישיר על המקום הראשון בבית ג הייתה מנצחת מפתיעה'. רומא הגיעה לאחר שניצחה פעמיים ברציפות וראתה במשחק החוץ בויטוריה, מול טאו שלא הפסידה עד עתה, מבחן חשוב עבורה. מבחן אותו היא עברה בהצלחה יתרה.

האיטלקים נהנו במחזור הקודם מערב מבריק של סאני בצ'ירוביץ' ותרומה יפה מכוכב התיכונים ברנדון ג'נינגס, וגם הפעם השניים הללו קמו מהספסל והיו בשיאם. בלעדיהם, יצרה רומא את היתרון הגדול ברבע הראשון, כשסיימה אותו ב-12:20.

החל מהרבע השני היה זה בצ'ירוביץ' הנהדר שהשתלט על המשחק, אותו סיים עם 22 נקודות, כולל 11 מ-12 מקו העונשין. פרימוז ברזץ תרם 18 נקודות, אנדרה האטסון 15, ג'נינג'ס הוסיף 13 ואלן ריי 11 ו-4 אסיסטים. איגור ראקוצ'ביץ' (23 נק') להט לקראת הסיום, כשטאו ניסתה בכל כוחה להדביק את האורחים. וויל מקדונלד עם 16 וטיאגו ספליטר עם 15 לא הצליחו למנוע את הפסד הבכורה של הבאסקים ביורוליג.

בית ד'

צסק"א מוסקבה - אפס פילזן 68:90

אלופת אירופה המכהנת אירחה במשחק המרכזי של בית ד' את אפס פילזן הטורקית, אשר שאפה להשכיח את ההפסד הביתי בשבוע שעבר לפאניוניוס. בפועל, פילזן נראתה תקועה מהרגע הראשון ונדמה שההפסד הכואב ליוונים עדיין צרב בתודעה.

הטורקים ידעו מראש שמדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית, אבל עדיין האמינו ביכולתם. אחרי רבע ראשון מהמם של הרוסים כולם הבינו שהסיפור גמור. טרנס מוריס השתולל עם שלוש שלשות בפתיחה (17 נקודות בסך הכל) ואחרי חמש דקות התוצאה הייתה 3:18 לצסק"א. בתום הרבע 9:27 גדול לקבוצה של אטורה מסינה.

גם ללא ג'יי.אר הולדן, צסק"א שלטה ללא עוררין בקצב המשחק וקלעה באחוזים מטורפים מקו השלוש (18 מ-25). זוראן פלאניניץ' ניווט במיומנות עם שמונה אסיסטים ו-11 נקודות, כשהוא נעזר בטראז'ן לנגדון, ששוב הבריק מול האקסית עם 15 אישיות. רמונאס שישקאוסקאס שהוביל עם 19 וארזם לורבק עם 11, השלימו חמישה שחקנים במספרים כפולים. צ'ארלס סמית' בלט בפילזן עם 22 נקודות, כשכל היתר הרחק מאחור. זהו ניצחון רביעי לצסק"א, שמוליכה בבטחה את בית' ד'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully