וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל ת"א הביסה 2:7 את בני סכנין

הפועל ת”א הפציצה 2:7 מדהים על סכנין בגביע הטוטו, הודות לשלושער של זהבי ושערים של סרור, לוז, לאלה ואבוטבול. בשבת ייפגשו שוב

לאחר שפרדי דוד עזב את בני סכנין, ולאחר שהקבוצה המאכזבת סוף סוף מצאה והכריזה על מאמן חדש בדמותו של אייל לחמן, פגשה היום (שלישי) סוגרת טבלת ליגת העל את הפועל תל אביב, במסגרת המחזור השישי והאחרון של שלב הבתים בגביע הטוטו. לחמן לא היה היום במגרש בבלומפילד, ואולי טוב שכך. כשעל כר הדשא הדריכו את הקבוצה מאמן הכושר יניב מרגוליס ומאמן השוערים מוטי אזולאי, חטפה סכנין תבוסה משפילה 7:2 מהאדומים.

הפועל תל אביב, מצידה, ניצבה ערב המשחק במקום השני בבית ג', וידעה שנקודה או יותר תבטיח לה סופית ורשמית את העליה לשלב הבא, בעוד ניצחון יעלה אותה לשם מהמקום הראשון, וזה בדיוק מה שהיא עשתה. אלי גוטמן ניצל את המשחק כדי לתת לרוב ההרכב הראשון שלו לנוח, וכדי לשלב את השחקנים שלא שותפו במשחק הליגה האחרון. בהיעדר שחקני ההרכב קיבל אפילו ראובן עובד, שחזר להתאמן עם האדומים, צ'אנס כשעלה כמחליף במהלך המחצית השניה.

המחצית הראשונה זימנה לנו ארבעה שערים, ולא ממש הכינה אותנו למחצית השניה הפרועה. הגנת סכנין לא היתה קיימת בכלל, וההרכב החסר של נציגת המגזר הוא לא תירוץ. התקפת האדומים היתה חדה מתמיד, ובראשה ערן זהבי, שהפציץ שלושער גדול (24, 26 ,60), ונעזר בשערים של סרור (55), אבוטבול (64), לוז (73) ולאלה (79) כדי להשיג את התוצאה יוצאת הדופן. ביום שבת ייפגשו שתי הקבוצות שוב, הפעם בליגת העל, למשחק חשוב הרבה יותר, ולחמן, בבכורה, יהיה חייב לאחות את הכבוד הפגוע של קבוצתו.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב מעט איטי, לצד 250 צופים בלבד בבלומפילד, אלא שהמארחים באדום היו הראשונים להיכנס לעניינים. זה קרה בדקה ה-24, כשדימיטאר טלקיסקי הרים כדור לערן זהבי, שהמשיך מהאוויר פנימה כדי לקבוע 0:1 להפועל תל אביב. לא חלפו שתי דקות, והפעם עידן סרור שלח את הכדור לערן זהבי, שהשלים צמד וקבע 0:2 לזכות האדומים. סכנין התאוששה במהירות, ובדקה ה-29 הצליחה לצמק, אחרי שמוחמד אבו-ריא בישל לרוברט פוסקאוס את ה-1:2 של האורחים, תוצאה שנשמרה עד המחצית.

בדקה ה-55 שלח בן לוז לעידן סרור, והקשר, שלא מקבל דקות רבות בליגה, קבע 1:3 לזכות האדומים. ארבע דקות לאחר מכן, השלים ערן זהבי שלושער גדול, הפעם מבישול של גל שיש. הקצב המטורף נמשך, ופחות משתי דקות לאחר מכן, בדקה ה-61, כבש המחליף של סכנין, מייקון דוס סנטוס, את ה-2:4. ראובן עובד נכנס בשורות האדומים, והוכשל ברחבה בדקה ה-64. שי אבוטבול הבקיע מהנקודה הלבנה, כדי לקבוע 2:5. חגיגת השערים לא הסתיימה שם, כשבדקה ה-73 בישל מהראן לאלה המחליף לבן לוז, שהבקיע את השישי של האדומים במשחק. אבל זה לא נגמר שם. בדקה ה-79 מצא בן לוז את מהראן לאלה, שהקפיץ מעל עמרי אלון ממרחק של 25 מטרים כדי לקבוע 2:7 מדהים.

הרכב הפועל ת"א: יניב מזרחי, ליאור בקשי, אלין טופוזאקוב, יהודה חוטה, גל שיש, עידן סרור, שי אבוטבול, בן לוז, דימיטאר טלקיסקי,רועי גורדנה, ערן זהבי.

הרכב בני סכנין: עמרי אלון, עלי עותמאן, חאלד זבידאת, הלאל חלאילה, מהראן אבו-ריא, חאלד חלאילה, איתן עזריה, מוסא שעבאן, אושרי גיטא, מוחמד אבו ריא, רוברט פושקאוס.

לוז: "התוצאה משקפת"

אחרי המשחק, לא יצא מאמן האדומים, אלי גוטמן, מגדרו: "זו תוצאה שמאפיינת את גביע הטוטו - פעם מציגים כדורגל לא טוב, ובמקרה אחר באים מוכנים יותר, מחויבים, מרוצים ונהנים וככה זה גם מתבטא בתוצאה. אחרי הבושה במשחק גביע הטוטו בפתח התקוה, היום השחקנים שיחקו במחויבות. היום השחקנים הצעירים וכל אלה שקיבלו הזדמנות היו טובים ואני מרוצה".

לגבי ראובן עובד, שקיבל דקות משחק ראשונות העונה במחצית השניה, אמר המאמן: "זה ממש סוג משחק לבקשתו. הוא חזר להתאמן רק לפני שבועיים, אבל בשבת זה עדיין יהיה מוקדם עבורו". גוטמן התייחס גם לשחזור, שייערך בשבת בדוחא. "אין קשר בין המשחק הזה לבין המשחק שיהיה בשבת. מחר נתחיל בהכנות לקראתו".

בן לוז, שבדומה לעובד, חזר למגרשים אחרי תקופה לא מעטה: "היום שיחקנו בלי מתח, נהנו, השחקנים, הקהל, באנו ברצינות למשחק והתוצאה משקפת. הייתי בצד חודש וחצי, זה לא פשוט, אבל עכשיו אני מרגיש טוב. אין קשר למשחק בשבת, זה יהיה משחק שונה לגמרי".

מוטי אזולאי, מאמן השוערים של סכנין שעמד על הקווים בהיעדרו של אייל לחמן, היה חסר אונים למדי: "ברגע שאין מאמן ככה זה נראה. אני בסך הכל מאמן השוערים, וזו התוצאה. זה נראה שכונה ואין לי יותר מה להוסיף. אין מקום לבוא בטענות לשוער כשכל הקבוצה לא משחקת. השחקנים קיבלו הוראות לשמור על הכבוד לפני המשחק, והם לא עשו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully