וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: ניצחונות לדל פוטרו ודג'וקוביץ'

דל פוטרו נזקק לשני שוברי שוויון מרתקים כדי לנצח את טסונגה 6:7, 6:7 במאסטרס. נובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר, אחרי ניצחון על דוידנקו

בית הזהב ערך היום (שלישי) את מחזור המשחקים השני שלו, כששני המפסידים של מחזור המשחקים הראשון שיחקו זה מול זה ואז פינו את הבמה למנצחים. במשחק הראשון היה זה הארגנטינאי מרטין דל פוטרו שגבר על הצרפתי ג'ו ווילפריד טסונגה 6:7, 6:7. לאחר מכן ניצח נובאק דג'וקוביץ' את ניקולאי דוידנקו, 6:7, 6:0, 5:7.

שני המנצחים של יום המשחקים הראשון, נובאק דג'וקוביץ' וניקולאי דוידנקו נפגשו ביניהם במשחק המרכזי של בית הזהב. הסרבי היה בשליטה בסוף המערכה הראשונה השקולה, וזכה בה לאחר שובר שיוויון ושבירה לכל אחד במהלכה, 6:7.

המערכה השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי ובה היה רק שחקן אחד על המגרש. דוידנקו שבר שלוש פעמים, הגיש טוב יותר ודרס 0:6 את דג'וקוביץ' שכנראה אגר כוחות למערכה המכריעה. במערכה הזו שוב ראינו את דג'וקוביץ' של הפתיחה, ששמר על חבטות ההגשה שלו ואף הצליח לנצל מעידה של דוידנקו על מנת להשיג את השבירה המיוחלת. 5:7 לסרבי במערכה השלישית וניצחון שני רצוף בטורניר.

במשחק המוקדם נפגשו שני המפסידים של המחזור הראשון, כשהצרפתי ג'ו-ווילפריד טסונגה והארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו, נאבקו על הסיכוי להמשיך לשלב הבא. בתום דו קרב מרתק ומהנה, היה זה דל פוטרו שניצח 6:7, 6:7 ויכול לחשוב ברצינות על שלב חצי הגמר. דל פוטרו שבר את טסונגה כבר במשחקון הראשון של המערכה הראשונה, אבל הצרפתי שבר בחזרה במשחקון החמישי, והמשיך ל-3:4. השניים שמרו על ההגשות והלכו לשובר שוויון בו ניצח דל פוטרו וה-6:7 במערכה הלך לארגנטינאי.

דל פוטרו פתח גם את המערכה השנייה עם שבירה ועלה ל-0:2. טסונגה לא אמר נואש וחזר ל-3:3. השניים שמרו על ההגשה, וכמו במערכה הראשונה, הלכו לשובר שוויון. הארגנטינאי עלה במיני-ברייק ל-2:4, והמשיך ל-5:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully