וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט השווה את פירס לסופרמן

קווין גארנט המשיל את פול פירס לגיבור-על, אחרי שקלע 22 נקודות ברבע האחרון בניצחון בוסטון על טורונטו. לברון וסטודמייר שחקני השבוע

עם תום המחצית הראשונה, ירדה בוסטון לחדרי ההלבשה בבוסטון גארדן בפיגור 48:36 לטורונטו. אלא שהסלטיקס כבר היו שם, בסרטים האלה. אמנם מדובר במשחק עונה-רגילה - ודי ראשוני, לצורך העניין - אך היכולת המופלאה של האלופה לסובב איזה סוויץ' ולעבור למוד האלופה, בניגוד לסתם קבוצה, הוא מרשים ביותר. הסלטיקס נגסו ביתרון במהלך הרבע השלישי, ואז התפוצצו לרבע אחרון של 22:35 כדי לנצח בסופו של דבר 87:94. וזה לא שהסלטיקס ממש התפוצצו כקבוצה, כמו שהיה שם איזה אחד, פול פירס, שהתעלל בכל מי שהסתכל לו בעיניים. והיו הרבה כאלה.

ה-MVP של סדרת הגמר עלה לרבע המכריע כמו מלוע של תותח, וכמו המנהיג הגדול שהוא סחב את בוסטון על גבו בדרך ל-22 נקודות ברבע האחרון בלבד, כשהוא מדייק ב-7 מ-9 זריקותיו. "כשאתה מסתכל על הזריקות שהוא קלע שם, כולם היו מבחוץ עם שחקנים ששומרים עליו", אמר בכניעה סם מיצ'ל, מאמן הראפטורס בתום המשחק. קווין גארנט, ששיתק לחלוטין את כריס בוש, סיכם את התצוגה המופלאה של חברו היטב: "אני אוהב את זה כשסופרמן הולך לתא ההלבשה כדי להחליף, יש לי את המקום הכי טוב באולם", אמר קיי.ג'י, וממש לא דיבר על דווייט האוורד.

גם ווייד עמוק בקלאץ'

ואם בקאמבקים בראשות סופרסטארים עסקינן, קשה שלא להזכיר גם את מיאמי, ודוויין ווייד. "עדיין היה לנו סיכוי", אמר גארד ההיט, כשקבוצתו עלתה לרבע האחרון מול ניו ג'רזי בפיגור של עשר נקודות, או "רק" עשר נקודות. בשלב הזה הבין ווייד שכן, לקבוצתו יש סיכוי לנצח את המשחק - אבל הסיכוי הזה מסתכם בו. פלאש השתלט לחלוטין על העניינים, תפר 19 מ-33 הנקודות שלו ברבע המכריע, 14 מהם בארבע וחצי הדקות האחרונות, ועזר להיט לנצח 94:99.

"ראיתם אותו ברבע הרביעי?" התפעל הרוקי של ההיט, מייקל ביזלי, "הוא שחקן כל כך מדהים והוא הראה את זה שוב היום. אפילו כשהוא היה בינוני בשלושת הרבעים הראשונים, הוא מסיים את האחרון בבום". וינס קארטר, שקלע 22 נקודות שלא הספיקו לנטס, ואחד שמבין דבר או שניים בתצוגות קלאץ', סיכם את זה טוב מכולם: "כשווייד על המגרש, אתה פשוט לא יכול לבטל את מיאמי".

* לברון ג'יימס ואמארה סטודמייר נבחרו לשחקני השבוע בליגה. ג'יימס, שהעמיד ממוצעים של 34 נקודות ו-10 ריבאונדים בארבעת משחקיו נבחר לייצג את המזרח, בעוד סטודמייר המטיר 28 נקודות למשחק ב-64 אחוז מהשדה, ועזר לפיניקס להשיג מאזן של 1:3 במשך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully