וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא מככב, אתם מרוויחים

אלסנדרו דל פיירו ממשיך ללהטט ביובנטוס וכנראה שהוא ינצח גם את גנואה. פרט למשחק הזה מתקיימים גם משחקי גביע הטוטו, שמהם אפשר לעשות קצת מזומנים

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 5.64 (10 ש"ח יניבו 56 ש"ח)

משחק מספר 1: הפועל תל אביב – בני סכנין. אחרי שחילצה תיקו ממכבי פתח תקווה בשבת, הפועל תל אביב, שכבר הבטיחה למעשה את מקומה בשלב הבא בגביע הטוטו מארחת את סכנין שעם מאמן חדש-ישן על הקווים, אייל לחמן. איתו סכנין מקווה לצאת לדרך חדשה והיא עלולה לעשות בעיות לגוטמן ולשחקניו. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 4: מכבי תל אביב – הכח עמידר רמת גן. גם במכבי תל אביב יש דם חדש אחרי שאבי נמני החליף את רן בן שמעון על הקווים. מכבי תל אביב, שנמצאת במקום השלישי בבית ב', חושבת על המשחק יותר כמשחק הכנה לקראת המשך הליגה. בהכח מקווים למנף את הניצחון הראשון בשבת האחרונה לכדי ניצחון, אך נמני ינצח. ההימור: 1 (1.35)

משחק מספר 33: בית"ר ירושלים – מכבי נתניה. נתניה מגיעה מעודדת מאוד מהניצחון על מכבי חיפה בליגה 2:3 ודי ברור שהיא תבוא זחוחה למשחק מול הדאבליסטית. נתניה גם נוטה לזלזל בגביע הטוטו וגם בטבלה רואים זאת היטב כשהקבוצה של לותר מתיאוס השיגה ניצחון אחד בלבד בחמישה משחקים וממוקמת אחרונה בבית. ההימור: 1 (1.35)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 7.812 (10 ש"ח יניבו 78 ש"ח)

משחק מספר 34: מכבי חיפה – בני יהודה. בחיפה גילו בעיות קשות בהגנה במשחק נגד נתניה ואחרי שהם כבר הבטיחו את מקומם ברבע הגמר יש להם הזדמנות להסתכל על המשחק כמשחק אימון ולתת שוב הזדמנות לצעירים להוכיח את עצמם מול אלישע לוי. בני יהודה אף היא בשלב הבא ולא מן הנמנע שהיא תעשה צרות. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 68: יובנטוס – גנואה. אחרי שניצחה את קייבו 0:2 משער אחד של הגדול מכולם, אלסנדרו דל פיירו, ושער נוסף של יאקווינטה. הגברת הזקנה מדורגת במקום החמישי ובמרחק של שלוש נקודות בלבד מאינטר המוליכה. נגד גנואה, שניצחה במחזור האחרון 0:4 את רג'ינה, לא יהיה לה קל אך היא תסיים עם הנקודות. ההימור: 1 (1.4)

משחק מספר 73: אולימפיאקוס – מכבי תל אביב (9+). הווינר נוטה לזלזל במכבי תל אביב אחרי משחקיה האחרונים ביורוליג. הניצחון על אבלינו היה אכן דחוק בסופו של דבר למרות משחק טוב יחסית, נגד לה מאן שחקניו של בירנבוים התקשו אך ניצחו בהארכה בזכות לא מעט מזל, וגם עירוני נהריה עשתה להם קשים. אין ספק שאולימפיאקוס עדיפה ואמורה לנצח, אך היא לא תעשה את זה ביותר מ-9 נקודות הפרש. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully