וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש נס ביום הבחירות

9.11.2008 / 18:36

עם פיגור 22 הפרש מהמשחק הראשון, ומול קאזאן הקשוחה, תנסה הפועל ירושלים להדהים את כולם ולהעפיל לשלב הבתים של היורוקאפ

הפועל ירושלים תגיע מחר (שלישי, 20:45, שידור ישיר בספורט 5+) לרגע המפנה בעונה האירופית שלה, מוקדם מהרגיל. אחרי שנאלצו להגיע לשלב המוקדמות של היורוקאפ, והפסידו במשחק הראשון ברוסיה לקאזאן ב-22 הפרש, יצטרכו בירושלים להשיג את הבלתי יאומן, לנצח את קאזאן בהפרש הגבוה מכך, ולהעפיל לשלב הבתים. במידה וירושלים תפסיד היא תגיע למפעל היורוצ'אלנג'. בירושלים הביעו תקווה כי אולם מלחה יהיה מלא, ואיתו תוכל הקבוצה לשחזר את ההישג המרשים מהעונה שעברה, אז ניצחה את קאזאן בבית ב-39 הפרש.

באימון המסכם של הקבוצה נפצע שרון ששון בגיד האכילס, ורק סמוך לפתיחת המשחק יוחלט האם הפורוורד יוכל לשחק.

"אנחנו אופטימיים וכל ספורטאי חייב להיות אופטימי", אמר המאמן גיא גודס לאתר הרשמי של הקבוצה לקראת המשחק. בירושלים יצטרכו לתקן חלק מהליקויים שהתגלו במשחק הקודם, ויהיו חייבים יכולת משופרת של מורן רוט ועומאר סניד, שגם במשחק הראשון בקאזאן וגם במשחק ההפסד לבני השרון באמצע השבוע, נראו לא טוב. מי שנמצא בכושר טוב מתחילת העונה הוא טימי באוורס שיצטרך לעצור את מרקו פופוביץ' הגדול בהגנה ומנגד להציג משחק התקפי משובח.

מנגד בקבוצה הרוסית נהנו בשבוע שמאז המשחק ממנוחה ובאים במטרה לנצח גם את המשחק השני כדי לגמור את הסיפור כמה שיותר מהר ולא להגרר לדרמות מיותרות. "ההפסד ב-39 הפרש מהשנה שעברה עדיין רץ לשחקנים בחדר ההלבשה", הודה טרל ליידי האמריקאי בסיום האימון בשיחה עם האתר הרשמי של ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully