וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את מכבי חיפה 2:3

נתניה הגיעה לקרית אליעזר, ניצחה 2:3 את מכבי חיפה במשחק מצוין ונתנה הצהרת כוונות: אנחנו הולכים עד הסוף. מתיאוס במקום הראשון

הכדורגל הישראלי צמא כבר תקופה ארוכה למשחק עונה אמיתי. שתי האליפויות הקלילות של בית"ר ירושלים, שקדמו לשליטה של מכבי חיפה בליגה, השכיחו מאוהדי הכדורגל את המונחים: משחק עונה ומאבק אליפות. הערב (שני) מכבי חיפה ומכבי נתניה ענו על הציפיות של משחק עונה, כשהציגו משחק קצבי, דרמטי, מלא באירועים, בסיומו יצאה נתניה מנצחת, 2:3.

נתניה היממה את חיפה במחצית הראשונה. הקבוצה של לותר מתיאוס עמדה מצוין מבחינה טקטית, חילצה כדורים וטסה למתפרצות קטלניות. באחת מהן, איתי שכטר קיבל משלו מנשה והקפיץ פנימה בדקה השביעית. חיפה הגיבה מהר ודקל קינן עלה לכדור קרן ונגח את השוויון בדקה ה-13. חיפה החזיקה בכדור ולחצה, אבל המשיכה להיות חשופה בהגנה. בדקה ה-24 עוד מבצע משולב ובסיומו קלמי סבן בישל למנשה הנפלא את השני. נתניה מסתגרת? הצחקתם את מנשה. כדור חופשי שלו הפך לשער קל של חיימוביץ' בדקה ה-37.

הצהובים עלו למחצית השניה בצורה מפוחדת. אלישע לוי זרק למערכה את מוחמד גדיר ואייל גולסה, והירוקים החלו לשלוט. נתניה לא עברה את החצי, לא ניסתה לתקוף ושילמה מעוד כדור קרן שנגח פנטאני לרשת בדקה ה-53. שש דקות מאוחר יותר מתיאוס ספג עוד מכה, כשתיירי טזאמטה הורחק לאחר פגיעה בליאוניד קרופניק.

נתניה עברה למגננה רבתי, כל שחקני הקבוצה עמדו ברחבה והסתגרו, אך דווקא מול 10 שחקנים חיפה התקשתה להגיע למצבים. הכדורים הוגבהו בצורה סתמית לרחבה של לירן שטראובר, שם עמדו לואיס מרין, ביוואן פרנסמן וחיימוביץ' שהרחיקו בקלות, וגם בזבזו זמן, עד לשריקת הסיום.

מכבי חיפה מפסידה לראשונה העונה ועוד בביתה, נתניה עולה למקום הראשון ומילה אחת על מתיאוס: מדינת ישראל התברכה בגאון טקטי ממדרגה ראשונה. זה אולי לא היה הכי יפה בעולם, לעיתים זה נראה כמו בונקר, אבל הקבוצה שלו כל כך חזקה מנטאלית ונראה שהיא תהיה איתנו עוד הרבה זמן בצמרת. וארבע מילים אחרונות בהחלט: זה היה משחק עונה.

מהלך המשחק

דקה 4: קטן שלח את פנטאני לעימות של אחד על אחד מול שטראובר, אבל החלוץ נתן לעצמו מקדמה ארוכה מדי והשוער ירד טוב לרגליו וקלט.

דקה 7: גול! מנשה הכניס כדור נפלא לשכטר שמול אדרי הקפיץ קטנה מעליו לרשת. 0:1 לנתניה.

דקה 13: גול! כדור קרן של חיפה הגיע לבוקולי באגף הימני, הברזילאי הגביה לרחבה וקינן הסתנן בין מרין לפרנסמן ונגח מקרוב פנימה. 1:1

דקה 24: גול! מתפרצת לתפארת של מכבי נתניה, בסיומה סבן העביר כדור רוחב ומנשה המשיך מ-16 מטרים לרשת. 1:2 נתניה.

דקה 32: פנטאני נותר חופשי ובעט מקצה הרחבה כדור שלא מצא את המסגרת.

דקה 37: גול! מנשה העלה כדור חופשי לרחבה, הגנת חיפה קפאה וחיימוביץ' הסתנן וגלגל בנגיעה לרשת. 1:3.

דקה 53: גול! קרן של רפאלוב מצאה את פנטאני פנוי לנגוח מתיבת החמש לרשת של שטראובר. 2:3.

דקה 54: פנטאני ירה מ-20 מטרים כדור שטוח, ליד הקורה.

דקה 57: קטן מצא את רפאלוב ברחבה, הקשר חלף על פני סבן ובעט לחוץ. הזדמנות גדולה לחיפה.

דקה 59: טזאמטה גלש בפראות לרגליו של קרופניק, וראה כרטיס אדום מהשופט אסף קינן.

דקה 71: קולמה פגע באלמוג כהן וספג אדום. לאחר התייעצות עם הקוון, החליף קינן את ההרחקה בצהוב.

דקה 85: רפאלוב העביר כדור לקרופניק שנגח לעבר השער, הכדור התגלגל לרוחב השער ולא מצא רגל מסיימת.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי; אלון חרזי (שלומי ארבייטמן, 76), דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; בירם כיאל (מוחמד גדיר, 40), ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי (אייל גולסה, 46), ליאור רפאלוב; יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, זאב חיימוביץ', דדי בן דיין; ביוואן פרנסמן, רביד גזל, אלמוג כהן, שלו מנשה (טל מעבי, 88); תיירי טזאמטה, איתי שכטר (דלה ימפולסקי, 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully