וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל יחמיץ את גמר גביע דייויס

המדורג ראשון בעולם לא יהיה כשיר למפגש של ספרד מול ארגנטינה ב-21 בנובמבר: ”אני רגיל לשחק עם כאבים, אבל אלו כאבים מסוג אחר”

המדורג ראשון בעולם, רפאל נדאל, לא יוכל לשחק במדי נבחרת ספרד בגמר גביע דייויס. ספרד, כזכור, עלתה לגמר גביע דייויס למפגש מסקרן מול ארגנטינה, שייערך בעיר החוף הארגנטינית מאר דל פלטה בין ה-21 ל-23 בנובמבר.

נדאל, הפצוע בקרסולו הימני, פרש גם מטורניר גביע המאסטרס המתקיים בימים אלה בשנחאי במטרה להחלים, אך היום הודיע כי הוא פשוט לא מסוגל לשחק. "אני רגיל לשחק עם כאבים", אמר באכזבה נדאל, שכבר זכה עם ספרד בתואר ב-2004, "אבל אלו כאבים מסוג אחר שאני לא יכול להשתלט עליהם". נדאל האשים בעבר לא פעם את ראשי ה-ATP בעומס גדול מדי שיוצר בעיות פיזיות אצל השחקנים.

דויד נלבנדיאן הצהיר לפני כמה ימים כי "אני מקווה שרפא יבוא לכאן, על אף שזה יקשה עלינו לנצח, כי זה יוסיף עניין למפגש". ארגנטינה תקווה לזכות לראשונה בתולדותיה בתואר.

על אף שמדובר במכה קשה לנבחרת הספרדית, אך יש לזכור לספרדים יש ארבעה טניסאים נוספים בין 25 הראשונים בעולם: דויד פרר (12 בעולם), פרננדו ורדסקו (16 בעולם), ניקולס אלמגרו (19 בעולם), וטומי רוברדו (21 בעולם).

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully