וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את נהריה: בפיראוס עקבו בהנאה

הקבוצה של בירנבוים גברה על הצפוניים 78:84, אבל הציגה יכולת בינונית ולא שיכנעה. למשחק החוץ מול אולימפיאקוס ב-ה', זה לא יספיק

מכבי תל אביב סגרה הערב ארבע מארבע. 78:84 על עירוני נהריה היה הניצחון הרביעי שלה ברציפות ביד אליהו, אבל סגנית האלופה לא הלהיבה ולא זהרה וספק אם יכולת דומה תספיק לה מול אולימפיאקוס ביום חמישי. קרלוס ארויו תרם בעיקר ברבע הראשון, אחר כך זה היה עומרי כספי, אבל אף אחד בצהוב לא הנהיג. הפעם זה הספיק כדי לנצח, בעתיד לא בטוח.

מכבי שלטה במשחק מהפתיחה, אבל מדי כמה דקות נקלעה לתנומות ארוכות ואיפשרה לנהריה לשמור על פער סביר ואפילו להוביל באמצע הרבע השני. הקבוצה מהצפון היא לא צסק"א מוסקבה או פנאתינייקוס, אבל גם מה שיש לה הספיק כדי לחשוף הגנה רעה של הצהובים, להישאר בתמונה לאורך כל המשחק ואפילו להיות קרובה להפתעה לקראת הסיום.

אפי בירנבוים שיתף הערב את כל השחקנים שנרשמו בסגל למשחק, אבל הושיב על הספסל דקות ארוכות של אסטבן באטיסטה וטריי סימונס, כשיניב גרין רושם 17 דקות ואפילו דרור חג'ג' ודרק שארפ נהנים מהחוק הרוסי ודורכים על הפרקט.

נהריה ניסתה, אבל בשלב מסויים כבר לא היה לה מה להציע. רון לואיס נתן מחצית ראשונה מצוינת, ארון מגי היה טוב בשנייה, אבל אף אחד מהם לא סחב באותה רמה לאורך משחק שלם. כשרביב לימונד ויוגב אוחיון בינוניים, זה לא מתכון להפתיע את מכבי בחוץ.

מהלך המשחק

רבע 1

מכבי פתחה את המשחק עם מספר סלים קלים ועלתה ל-2:9 מהיר כשד'אור פישר אחראי ל-6 מ-9 הנקודות הראשונות. נהריה סירבה להתפרק וניצלה הגנה חדירה של המקומיים כדי להישאר במשחק ולהוריד ל-18:16 פחות מארבע דקות לסיום הרבע ובסיום 22:25 למכבי.

רבע 2

מכבי הפציצה שלשות ברבע הראשון והמשיכה גם בתחילת הרבע השני, כשבצד השני רון לואיס מוליך את האורחים בנקודות ו-5:48 דקות לסיום המחצית הורה לוח התוצאות על 32:34 למכבי. המשחק הפך לצמוד, נהריה הצליחה לעלות ליתרון והמשיכה ליהנות מרון לואיס, אבל בשלב מסוים נתקעה ואיפשרה לצהובים לעלות ל-40:46 בסיום המחצית.

רבע 3

המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו שהראשונה התנהלה. מכבי ברחה ל-6 או 7 הפרש, נהריה הורידה ל-2, המארחת הובילה 49:57, האורחת צימקה ל-54:57. לקראת סיום הרבע השלישי הצהובים סופסוף הצליחו לברוח אחרי ששלשה של דרק שארפ ונקודות מהקו של טל בורשטיין עומרי וכספי הבריחו אותם ל-55:66 ול-57:69 בסוף הרבע.

רבע 4

אחרי הרבע השלישי המעודד, מכבי אולי חשבה שהניצחון כבר בכיס, אבל נהריה לא ויתרה והצליחה להוריד ל-75:69 כ-6 דקות לסיום המשחק ול-80:76 1:45 דקות לסיום המשחק. מכבי נבהלה והתעוררה, ייצרה כמה נקודות, עשתה שתי עצירות וסגרה סיפור עם תוצאה שאיפיינה את המשחק כולו, 78:84.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: עומרי כספי 19, ליאור אליהו וקרלוס ארויו 13 כ"א, טל בורשטיין וד'אור פישר 11 כ"א, דרק שארפ 9 (3 מ-4 ל-3), ג'ייסון וויליאמס ויניב גרין 4 כ"א.

לנהריה: ארון מגי ורון לואיס 21 כ"א, טוני ווישהאם 11, יוגב אוחיון 8 ו-6 אסיסטים, רביב לימונד 7, רוברט רותבארט וגרג ברונר 5 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully