וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולי ג'ונסון: "המחסור במשמעת ובאימונים - הבעיה הכי גדולה כאן"

10.11.2008 / 19:59

קשר מכבי ת"א הסביר לתקשורת השבדית את בעיות הכדורגל הישראלי. משחק גביע הטוטו מול הכח ב-5+ לייב, תקציר כאן באתר

מכבי תל אביב פתחה את העונה בצורה מאכזבת, בזה אין ספק בכלל. אלא שבין שחקן מאכזב אחד לשני, יושב לו דולי ג'ונסון, ומאכזב בצורה קצת אחרת. אפילו יותר מהיכולת הבינונית שהוא מציג, אלה הציפיות הרבות שהונחו עוד בטרם הגיע. סיפרו על דרק בואטנג החדש, המשופר, על המנוע, הדינמו, המנהיג החדש של מכבי תל אביב. על כך שזו תחנת ביניים בדרך לאירופה. בפועל, קיבלה מכבי תל אביב קשר אחורי שעל הנייר הוא כל הדברים האלה, ועל הדשא הבינוניות מכריעה אותו.

לפני מספר ימים, הגיע עיתונאי משבדיה לתל אביב על מנת לראיין את הקשר, שעדיין מהווה אייטם ראוי במדינה בה שיחק עד העונה הנוכחית. לג'ונסון, כזכור, עניינים לא סגורים במדינה הסקנדינבית, בה יעמוד למשפט על נהיגה בשכרות. הקשר ימריא היום (שני) לשבדיה, אליו יתלווה היועץ המשפטי של הקבוצה, עו"ד מורן מאירי. ג'ונסון צפוי לשוב לארץ בעוד כיומיים, ובינתיים הוא משתדל להתגבר על התקרית: "כולם עושים טעויות, ואני בסך הכל רוצה לשמור על הכבוד שקיבלתי בשבדיה. אני סומך על אלוהים, והצדק עוד ייעשה".

לגבי קבוצתו המאכזבת, אמר הקשר הליברי: "יש לנו קבוצה טובה, ואני מאמין שקיים סיכוי טוב שנצליח לחזור לעניינים. יש עוד 26 מחזורים, ואנחנו חייבים להילחם חזק ולחזור להאמין בעצמנו". ג'ונסון התפנה לציין מספר הבדלים בין מכבי תל אביב וקבוצתו הקודמת, סולנה. "במכבי תל אביב, שהיא קבוצה פרטית, רק אדם אחד מקבל את ההחלטות". למרות התקופה הרעה הקבוצתית והאישית, לג'ונסון טוב בישראל והוא לא מכחיש זאת. "מצב הרוח של הסגל מצוין, האנשים כאן נהדרים - חמים וספונטאנים. חששתי קצת לפני שהגעתי לכאן בגלל איך שהתקשורת תיארה את ישראל, אבל קל להרגיש כאן כמו בבית".

אלא שאז ג'ונסון עובר לפאזה אחרת, מעט ביקורתית יותר, ומוצא הבדלים רבים בין ישראל, והיבשת הגדולה ההיא. "אנחנו לא מתאמנים כאן בתדירות או באינטנסיביות כמו שיש בשבדיה. אני מתאמן יותר מהאחרים, כי אני לא חושב שארבע או חמש פעמים בשבוע זה מספיק. המחסור במשמעת ובאימונים הם הבעיה הכי גדולה של הכדורגל הישראלי".

גם בנוגע לאוהדי הקבוצה, והאוהדים הישראלים בכלל יש לליברי מה להגיד: "לוקחים כאן הפסדים בצורה הרבה יותר אישית, מאשימים את המאמן ושחקנים ספציפיים. בשבדיה, ובכל אירופה, רואים את הקבוצה כקבוצה, ותומכים בה גם כשרע. הלחץ הציבורי על המועדון גדול יותר כאן, אבל אנחנו חייבים להתרגל לזה ולהתאושש".

בינתיים, מתכוננים לגביע הטוטו

ללא ג'ונסון, מכבי תל אביב תערך היום אימון לקראת משחק גביע הטוטו נגד הכח עמידר רמת גן ביום שלישי (19:30, 5+ לייב). מכבי תל אביב תחסר במשחק מספר שחקנים פצועים: לייה יבוריאן ירצה עונש הרחקה, ג'ונסון, כאמור, המריא, ליאור ז'אן סובל מרגישות במפשעה, יובל שפונגין מחלים מקרע בשרירי הבטן, גיז'רמו ישראלביץ' נפגע ברגלו בניצחון על הפועל פתח תקוה.

לסגל הקבוצה למשחק זומן חלוץ הנוער הזמבי, עמנואל מאיוקה. מכבי תל אביב חייבת לנצח את המשחק נגד הכח עמידר, כדי להעפיל לשלב הבא. במועדון הדגישו את חשיבות המפעל ומקווים שאפקט אבי נמני שעבד מצוין בליגה, ימשיך גם מחר.

בהכח, לעומת זאת, ההכנות היו סביב הבחירות המקומיות, מאחר שיו"ר הקבוצה ציקי קקון מתמודד באחת הרשימות כמחזיק תיק הספורט בעיריית רמת גן, ושחקני הקבוצה (שרובם גרים ברמת גן) מאמינים שאם הוא ייכנס לעירייה, זה יוכל לעזור למועדון.

עדכון אחרון: 10.11.08, 19:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully