וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדייס ישוב לדטרויט?

דנבר לא ניצלה את האופציה על דייס, השחקן רוצה לשוב לפיסטונס. טוני פארקר ייעדר כחודש מסן אנטוניו, אייברסון התרגש בדטרויט, והפסיד

הצעד הראשון בחזרתו של אנטוניו מקדייס לדטרויט התבצע הערב (שני), לאחר שדנבר נאגטס הודיעה כי היא לא מממשת את האופציה על השחקן. כזכור, מקדייס הועבר מהפיסטונס בטרייד לנאגטס (יחד עם צ'ונסי בילאפס וצ'יקי סאמב) תמורת אלן אייברסון, ואחרי שהנאגטס ויתרו עליו, הוא יהפוך לשחקן חופשי.

אבל מקדייס בינתיים לא יוכל לחזור לדטרויט, אלא רק כשיעברו 30 יום מיום הטרייד (מיום חמישי שעבר). בינתיים הוא יוכל לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות, אבל מקורביו אומרים כי "דייס רוצה לשחק אך ורק בדטרויט", גם בידיעה ששכרו עומד להיפגע משמעותית מהטרייד ומהעסקה, ועל אף החיזורים הפומביים של בוסטון וגארנט בשירותיו.

מאמן הפיסטונס מייקל קארי הצהיר כבר כי "עזיבתו של מקדייס פגעה בנו, ואפשר היה לראות את זה בתפקוד של החמישייה השנייה שלנו. הוא היה חוליה חשובה בקבוצה שלנו".

אין להם מספיק בעיות?

סן אנטוניו פתחה רע את העונה, עם מאזן של 4:1, ולא נראה שהמאזן ישתנה בקרוב. אמש נודע לספרס כי טוני פארקר ייעדר כחודש בשל נקע בקרסולו השמאלי. ביום שישי בלילה חדר הגארד לסל מיאמי היט, ונחת לא טוב על רגלו. הצרפתי בן ה-26 צפה באימון הקבוצה ביום ראשון כשרגלו חבושה. זו פתיחת העונה הגרועה ביותר של הספרס מזה 12 שנים, ונוכח פציעתו של מאנו ג'ינובילי, הטקסנים עוד מסוגלים ליפול עמוק יותר.

* בחירתו של ברק אובמה לנשיאת ארצות הברית ריגשה רבים מהאמריקאים. גם גילברט ארינאס, בגארד של וושינגטון וויזארדס, התרגש וקיבל השראה מהנשיא הנבחר. ארינאס קיעקע על אצבעות כף ידו השמאלית את הכתובת "שינוי בו אנו מאמינים", וכן את הספרה 44, שכן אובמה הוא הנשיא 44 של ארצות הברית.

"הוא מאחד אנשים", אמר ארינאס, "ניצחונו מוכיח לעולם שאנו לא גזעניים כפי שרבים סבורים. אני חושב שזה כל היופי, ולא רק בגלל שהוא הנשיא האפרו-אמריקאי הראשון. זה מוכיח לאנשים שאמריקה לא כה רעה כפי שהם חושבים".

אייברסון מצא בית חם

כ-22 אלף איש החרישו עולמות כשאלן אייברסון הוצג בדטרויט, ואפילו את כרוז המשחק אי אפשר היה לשמוע בסטנדינג אוביישן. הלילה (בין ראשון לשני) שיחק הגארד שעבר מדנבר לעיר המכוניות, את משחקו הביתי הראשון באוברון הילס, ולמרות שנותיו הרבות בליגה, הוא התרגש. "זה כל מה שאתה רוצה אחרי שמעבירים אותך", אמר אייברסון, "אתה רוצה לדעת שמחבקים אותך".

אבל אייברסון לא יזכור את הבכורה הביתי לטובה, כי בוסטון עצרה אותו על 10 נקודות בלבד (4 מ-11 מהשדה, 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 4 איבודים), בדרך לניצחון 76:88. ברבע השני בוסטון עצרה את דטרויט וסיימה אותו בתוצאה 10:30. "זאת העבודה שלנו, ואם לא נבוא ונרים את הקבוצה, אנו לא נבצע כראוי את תפקידנו", התייחס אייברסון להפסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully