וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו מתחיל להרגיש את הלחץ

אחרי הניצחון הדחוק 0:1 על אודינזה כעס מאמן אינטר על הקהל הכעוס, ונטש בהפגנתיות מסיבת עיתונאים. גם אנצ'לוטי ומילאן לא שקטים

במשך תשעים דקות וקצת, רעש וגעש הסן סירו של אינטר, אבל זה היה כאין וכאפס לעומת הסערה שהתחוללה בתוך ז'וזה מוריניו, מאמן הקבוצה. לוח התוצאות הראה 0:0 - עוד תוצאה מאכזבת, הפעם מול אודינזה - עד שחוליו קרוז כבש שער קטן גדול, כדי להעניק לאלופה שלוש נקודות חשובות, ששחררו המון לחץ בקרב הקבוצה, ובמיוחד אצל מוריניו. שניות אחרי שער הניצחון ולפני השריקה לסיום, ביצע "המיוחד" תנועת השתקה לכיוון הקהל של הנראזורי, לאחר שלזה התחילה להיגמר הסבלנות כלפי היכולת שמציג המועדון בזמן האחרון.

לאחר התקרית, טען מוריניו שהוא סימן לקוסטיניה, שחקנו לשעבר, לשתוק - ולא לאוהדי קבוצתו. אלא שמצב הרוח הקרבי של מאמן העל הפורטוגלי לא הסתיים שם. מכר הדשא הלוהט, המשיך מוריניו למסיבת העיתונאים, ונשאל על ידי מאריו סקונצ'רטי, עיתונאי מ"סקיי איטליה", לגבי העובדה שפתיחת העונה של קודמו בתפקיד, רוברטו מאנצ'יני, היתה טובה יותר.

מוריניו החל להשתולל. "אני מכיר אותך, מר סקונצ'רטי, אתה חבר של מנאצ'יני ולכן אתה שואל אותי שאלות כאלה", התרעם הפורטוגלי. העיתונאי המופתע אמר שהוא חבר של כל המאמנים באיטליה, ומוריניו נזף בו שוב: "אתה לא חבר, אתה עיתונאי. אם תזמין אותי לארוחת ערב, לא אבוא". לאחר מכן, נשאל המאמן שאלה דומה על ידי עיתונאי אחר, ובשלב הזה הוא פשוט הוציא את האזניה מאוזנו, ויצא ממסיבת העיתונאים בהפגנתיות נסערת. לחץ? אתם אמרתם.

1:1 עם לצ'ה? אשמת השופט כמובן

בצד השני של העיר, היתה מילאן דווקא הקורבן של שער בשניות האחרונות של משחק. הרוסונרי עוד הובילו 0:1 על לצ'ה משער של רונאלדיניו, שנמצא בכושר מצוין, אך לקראת הסיום פסק השופט על בעיטה חופשית, אותה נגח אספוסיטו פנימה כדי לקבוע 1:1 מפתיע ובמידה מסוימת, גם לא ממש הוגן. בטח לא אם שואלים את קרלו אנצ'לוטי, מאמן מילאן, שבחר להאשים דווקא את השופט בתוצאה המאכזבת של קבוצתו. "רק באיטליה נותנים פאולים כאלה, על כל מגע הם שורקים", אמר המאמן הוותיק.

עד אותו רגע, אנצ'לוטי דווקא היה מרוצה ממשחק קבוצתו. "זה כנראה היה משחק החוץ הכי טוב שלנו העונה. ייצרנו המון מצבים, אבל השגנו רק נקודה. זה קורה. הגיע לנו לנצח, וזו לא היתה טעות של ההגנה כמו שגיאה של השופט". בעקבות התיקו ונצחונה של אינטר, עקפה החבורה של מוריניו את זו של אנצ'לוטי, והיא מקדימה אותה כעת בנקודה בראש הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully