וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של מארק יוז מתערער

בעקבות עוד הפסד של מנצ'סטר סיטי, הפעם 2:1 לטוטנהאם, חרב הפיטורים מתהדקת סביב צוואר המנג'ר. התרנגולים, מצידם, מאושרים. גם אנלקה

פתיחת העונה של מארק יוז ומנצ'סטר סיטי היתה סבירה. אלא שלצד הצגות כגון ה-0:6 המדהים על פורטסמות, או ה-0:3 על ווסטהאם, פתאום צצו סימני בינוניות, נאיביות, ובמקרים מסוימים - פשוט חוסר יכולת. למרות הרכש המאסיבי בראשות רוביניו, כל שבוע שעובר לוקח איתו את המועדון המשני של העיר מנצ'סטר איתו למטה וכעת, אחרי 12 מחזורים, ניצבת קבוצתו של מארק יוז במקום ה-13 בלבד, עם אותו מספר נקודות.

מאז הניצחון על סטוק סיטי לפני כשבועיים (שסיים רצף של שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון), הפסידו המיליונרים החדשים את כל שלושת משחקיהם הבאים, למידלסבורו, בולטון ואתמול (ראשון) לטוטנהאם, במה שנשאר כמו הקש על גבו של מארק יוז. על פי התקשורת האנגלית, ההפסד המאכזב בבית לתרנגולים מהדק עד מאוד את חרב הפיטורין סביב צווארו המוערך עד לא מזמן של המאמן הצעיר.

קבוצה עם יומרות להגיע לליגת האלופות טרום העונה לא יכולה להפסיד בביתה לאחרונה בטבלה, ואת זה יודעים גם הבעלים כבדי הארנק של המועדון. ללא קשר להפסד, היה צפוי יוז להיפגש עם הבעלים של המועדון, שייח' מאנסור, באבו דאבי מאוחר יותר השבוע. יוז מקווה לשרוד עד ינואר, אז ייפתח מועד ההעברות והוא יוכל לחזק את קבוצתו, אבל כדי שזה יקרה הוא חייב להוציא את העגלה מהבוץ - וכרגע, זה לא נראה פשוט בכלל.

מנגד, המסע הקסום של הארי רדנאפ בטוטנהאם נמשך. המאמן הוותיק והחביב השיג ניצחון נוסף, בעזרתו התרנגולים כבר לא סוגרים את הטבלה סוף סוף. "מה עשיתי כדי לשנות? אני לא ממש יודע", אמר רדנאפ אחרי המשחק, "זה הכל שייך לביטחון, פשוט דיברתי עם כל אחד מהשחקנים. כשהגעתי, היו לנו שתי נקודות, ואם לא היינו מנצחים שלושה מארבעת המשחקים האחרונים המצב שלנו היה מפחיד", הוסיף המאמן הכי מאושר באנגליה.

אנלקה רותח

אין הרבה ספקות כי החלוץ החם ביותר בבריטניה כיום הוא לא אחר מניקולה אנלקה. חלוצה הצרפתי של צ'לסי נמצא בכושר מדהים במשחקים האחרונים, ואחרי שהבקיע שלושער במחזור הקודם, סיים את המשחק אמש מול בלקבורן עם שניים נוספים, ועלה לראש טבלת מלך השערים עם עשרה כיבושים. עושה רושם שאנלקה, שספג ביקורות רבות למשך תקופה ארוכה, סוף סוף מצא את הנחלה שלו תחת זרועותיו של פליפה סקולארי.

ומדובר תזמון מופלא, שכן דידיה דרוגבה, חלוצה המוביל של צ'לסי, עדיין פצוע. עבור קפטן הקבוצה, ג'ון טרי, אין ספקות לגבי כוכבם החדש. "אנלקה מדהים עד עכשיו בדיוק בזמן שאנחנו צריכים אותו. מהיום הראשון של משחקי טרום העונה הוא פנטסטי עבורנו, ואני מקווה שהוא ימשיך כך". בזכות הצמד, עקף אנלקה את עמאר זאקי בראש טבלת מלך השערים, כשאל המקום השלישי עלה דארן בנט הנהדר מטוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully