וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: סן לורנצו שבה לפסגה

גברה 1:2 על חוחוי וחזרה למקום הראשון, בוקה ניצחה 0:1 בתוספת הזמן את ארסנל. סימאונה נפרד מריבר עם 3:3 דרמטי מול הורקאן

הליגה הארגנטינאית מתקרבת אל רגעי ההכרעה שלה והיום (ראשון) המשיכה במלוא הקצב עת משחקי המחזור ה-14 שוחקו. חבורת הצמרת ממשיכה להחליף מקומות. טיגרה, שעשתה תיקו 2:2 עם קולון, ירדה למקום השלישי, סן לורנצו, שניצחה 1:2 את חימנסיה חוחוי, עלתה למקום הראשון. בוקה ג'וניורס השיגה 0:1 דרמטי ביותר על ארסנל והיא שנייה.

סן לורנצו - חימנסיה חוחוי 1:2

שחקניו של מיגל אנחל רוסו הגיע לנואבו גסומטרה אחרי רצף גרוע ביותר של שלושה משחקים ללא ניצחון (עם שני הפסדים), דבר שהוריד את סנלו מהפסגה וחתך לה את כל היתרון שהיה לה על בוקה וטיגרה. סן לורנצו הייתה מעודדת מהתיקו של טיגרה בתחילת המחזור, ועלתה ליתרון משער של אורליאנו טורס דקה אחרי פתיחת המחצית השנייה. פאבלו קלנדריה איזן בדקה ה-73 והדהים את הקהל. כשנראה שעוד שתי נקודות הולכות להן לאיבוד הצליח גונזאלו ברגסיו לכבוש את שער הניצחון שש דקות לסיום. סן לורנצו עם 29 נקודות במקום הראשון.

ארסנל - בוקה ג'וניורס 1:0

הצהובים-כחולים יצאו למשחק לא קל מול ארסנל והיו זקוקים לניצחון כדי להמשיך להשתוות במניין הנקודות לסן לורנצו, אבל השחקנים של קרלוס איסצ'יה לא הצליחו לכבוש במשך 90 דקות. מזלה של בוקה שיש תוספת זמן. 10 שניות בתוכה שלח השחקן הענק חואן רומן ריקלמה כדור חופשי נהדר לחיבורים של שער ארסנל כדי להשיג ניצחון חמישי ברציפות לבוקה, שממשיכה לנשוף חזק בעורפה של סנלו.

ריבר פלייט - הורקאן 3:3

היה זה משחקו האחרון של דייגו סימאונה כמאמן ריבר, ואלופת הקלאוסורה לא רצתה לשלוח אותו לביתו עם טעם מר בפה. בהתחלה זה נראה היה כאילו זה הכיוון, כשהורקאן עלתה ל-0:3 מהמם משערים של הרנן ברנקוס (4, 31) והוגו בריינטוס (35). לא ברור מה אמר סימאונה לשחקניו במחצית, אבל אחרי ההפסקה זה כבר נראה אחרת. בעיטה חופשית של מתיאס אבליירס (51) צימקה ל-3:1. השופט העניק לריבר פנדל מעורר מחלוקת בדקה ה-68, ורדאמל פלקאו דייק מהנקודה הלסבנה. 8 דקות אחר כך קבע אדוארדו טוציו שוויון 3:3 כשנגח בעוצמה פנימה.

גודוי קרוז וארחנטינוס ג'וניורס נפרדו בתיקו 1:1. לגודוי: ליאנדרו קרוסו (58), לארחנטינוס: פקונדו קווירוגה (54), איגנאסיו קאוטו (הורחק, 90).

סן מרטין - ראסינג קלאב 2:0
חוזה לואיס פרננדז (1), פרנקו פפינו (30)

ולז סרספילד - חימנסיה לה פלאטה 2:0
רוברטו סוזה (9), פרנקו ניל (17).

אסטודיאנטס - אינדפנדיינטה 0:1
מאורו בוסלי (22).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully