וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "המבחן שלנו יהיה כשהדברים לא יילכו"

9.11.2008 / 22:29

אבי אשכנזי לא הסתחרר מהניצחון המרשים של חיפה על חולון. אוהדי ראשל"צ קראו לזיו ארז להתפטר, הוא הגיב: "לא מתייחס, שיתביישו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי חיפה המשיכה הערב (ראשון) להצדיק את ההייפ הגדול סביבה עם ניצחון שלישי ברציפות, הפעם עם 71:90 משכנע על הפועל חולון ברוממה, והמאמן אבי אשכנזי, שעושה הכל כדי להנמיך את הציפיות האדירות שנבנות סביב הקבוצה, נדרש שוב לספק תשובות.

"כולם משגעים כאן את כולם", אמר אשכנזי בסיום. "למשחק הראשון בבית יש את המיוחדות שלו, אבל עם כל הכבוד, המשחק הזה הוא עוד משחק ליגה. היום הרוטציה לא הסתדרה, וטבעי שגם בעתיד הדברים לא יסתדרו. המבחן של הקבוצה יהיה שהדברים לא יילכו, והלחץ והציפיות ישפיעו".

דורון פרקינס, שהצטיין במשחק, אמר: "זה היה ניצחון קשה, הם היו קבוצה אגרסיבית ולחצו כל המשחק. אנחנו חזקים מאוד, והיינו יציבים לאורך כל המשחק. אישית הרגשתי נוח מאוד היום, הגארדים שלנו עשו לי חיים קלים. השחקנים שעלו מהספסל נתנו עבודה גדולה". על ההמשך: "אין גבול למה שאנחנו יכולים לעשות, יש לנו את הכשרונות ונוכל להגיע רחוק".

הבעלים השאפתן של חיפה, ג'ף רוזן, נשמע מסופק: "ראיתי כמה מושבים ריקים, אז לא סיימנו את העבודה, צריך למלא כאן את האולם. אני קודם כל אוהד ואז בעלים, אני מעודד את הקבוצה מכל הלב. אני קרוב לשחקנים, אני צופה בהם באימונים כשאני כאן ואני נפגש איתם לארוחות צהריים, זה לא דבר נפוץ לבעלים של קבוצות אבל לי זה בה בטבעיות. המטרה שלנו היא עדיין להגיע לפיינל פור, ואם נגיע לשם מי יודע מה יקרה".

המאמן המפסיד, דני פרנקו, אמר: "השקענו המון אנרגיה ברבע השלישי כדי לחזור למשחק, עשינו את זה בצורה מדהימה ובמקום קשה. נגמרו האנרגיות וחלק מהחבר'ה רצו לצאת. לא יכלנו להמשיך באותו קצב, לקחנו החלטות לא טובות בהתקפה. יש לנו זמן לעבוד על זה ונצטרך לעבוד על זה. אנחנו צריכים יותר דקות אינטנסיביות, אנחנו די קצרים וצריכים את כולם במאמץ. נלך הביתה כדי לעבוד עוד יותר קשה, נבוא לראשון ונשחק כדורסל יותר טוב". על המשך העונה: "יש לנו ביטחון, אנחנו צריכים פשוט לשחק יותר טוב בהתקפה נגד קבוצות כאלה".

זיו ארז: "אני לא מתייחס לאוהדים, שיתביישו"

מכבי ראשון לציון נוצחה הערב 87:76 על ידי גבעת שמואל במחזור השלישי של ליגת העל בכדורסל. הקבוצה של זיו ארז סופגת הפסד שלישי ברציפות.

"פתיחת עונה לא טובה שלנו. קרו לנו כמה דברים שאני לא רוצה להרחיב עליהם את הדיבור", אמר בסיום ארז. "לא נעים לפתוח ב-3:0. אני מאמין בשחקנים שלי. לצערי, דברים כאלה קורים. לאור הציפיות הגבוהות שהיו הקבוצה נראית לא טוב ואני גם אשם בזה. הקבוצה נפגעה נפשית ממהפסד לקרית אתא עם הבאזר. אני אחראי ונראה מה נעשה. אני לא נאחז בקרנות המזבח. מה שיהיה טוב למכבי ראשון, אני אקבל".

על האוהדים שקראו לו להתפטר וקיללו אותו אמר ארז: "האוהדים הם לא פונקציה, אני לא מתייחס אליהם, שיתביישו. הם פה רק שנתיים ומה שאני עשיתי למכבי ראשון, הם לא עשו בחיים".

יו"ר ראשון משה קליסקי אמר בתגובה להמשך דרכו של זיו ארז: "נמשיך הלאה, אנחנו סבלניים. אני בטוח שהניצחונות יבואו". בסיום המשחק התאגדו שחקני ראשון לציון לשיחה קבוצתית, ממנה נעדר רוברט קונלי בהפגנתיות והלך לחדר ההלבשה.

אורן אהרוני, מאמן גבעת שמואל, אמר: "אנחנו קבוצה טובה. באנו מוכנים, עשינו הרבה עצירות ומגיע הרבה קרדיט לשחקנים. לא הרבה שחקנים קלעו, אז הייתי צריך לתת להם לנוח קצת וראשון חזרה למשחק, אבל קורי קאר במשחק ענק שם את החותמת על הניצחון. בקשר להצהרות, הליגה ארוכה. יש לנו מטרה להיכנס לפלייאוף, אבל נישאר צנועים".

מאמן מרוצה אחר היה עדי אזולאי, שאשקלון שלו דרסה 74:96 את עירוני קרית אתא והמשיכה בתנופה מהניצחון בנהריה בשבוע שעבר. אזולאי אמר בסיום המשחק: "היום הזרים דווקא לא היו ביום גדול, אבל יש לנו קבוצה טובה, הישראלים עלו ועשו עבודה טובה. זה ניצחון ראשון בבית וזה חשוב, אבל הקבוצה בסך הכל בדרך הנכונה ואני מרוצה. משחק ההגנה שלנו היה מצוין, לואיס טרוסקוט הכניס לנו מימד הגנתי יוצא מן הכלל, ואם נמשיך לשמור ככה אז בהחלט נוכל לעשות עוד הרבה ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully