וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל טיפסה למקום השני

גברה 1:2 על אלמריה. ולנסיה הביסה את חטאפה 0:3, אתלטיקו מדריד מאבדת גובה, סיימה ב-0:0 עם אוסאסונה. סביליה-רקראטיבו 0:1

אחרי פתיחת המחזור המשוגעת של הליגה הספרדית שהחלה ביום שבת עם הרביעיות של גונזלו היגואין מריאל מדריד וסמואל אטו מברצלונה, מושלם הערב (ראשון) המחזור העשירי בליגה המצוינת.

ויאריאל עלתה למקום השני בטבלה אחרי ניצחון 1:2 בבית על אלמריה. אתלטיקו מדריד ממשיכה לאבד גובה כשסיימה בתיקו נטול שערים בחוץ עם אוסאסונה. הריצה המשוגעת של ספורטינג חיחון נעצרה על ידי ראסינג סנטאנדר שניצחה אותה 0:1. דפורטיבו לה קורוניה גברה 0:1 על אספניול. מאיורקה ואתלטיק בילבאו נפרדו בתיקו רב שערים 3:3, בטיס גברה בחוץ על נומנאסיה 2:4.

סביליה אירחה בראמון סאנצ'ז פיחואן את רקראטיבו הואלבה וגברה עליה 0:1, והעלתה את מאזנה ל-20 נקודות. חטאפה פגשה בביתה, האלופנסו קולוסיאום פרז, את ולנסיה, שהייתה גדולה עליה בשלוש מידות והביסה אותה 0:3. ניצחונם של העטלפים העלה אותם למקום השלישי.

ויאריאל - אלמריה 1:2

הצוללת הצהובה פגשה באל מדריגל את אלמריה, שבמחזור הקודם סחטה תיקו ביתי מריאל מדריד. הקבוצה של מנואל פלגריני סיימה באמצע השבוע הקודם בתיקו 2:2 באלופות עם אלבורג, והערב היא חזרה לנצח. ג'וזפה רוסי לא נתן לאורחים לנשום, וכבר בדקה הראשונה העלה את ויאריאל ליתרון. 14 דקות עברו והמבקיע המצוין שהגיע הקיץ מוויאדוליד, חוסבה ליורנטה, הכפיל את היתרון. בדקה ה-61 פאבלו פיאטי הצליח רק לצמק, אך לא יותר מכך. החבורה של פלגריני כובשת את המקום השני מידיה של ריאל מדריד.

חטאפה - ולנסיה 3:0

העטלפים יצאו לפרבר המדרידאי, אחרי ניצחונותיהן של כל קבוצות הצמרת, בידיעה שניצחון יעלה אותה למקום השלישי בטבלה.מנואל פרננדז העלה את הקבוצה מעיר התפוזים ליתרון (29). אם לא די בכך הרי שבדקת הסיום של המחצית, רוברטו סולדאדו מחטאפה ראה אדום והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. בדקה ה-69 חואקין כבש את השני, ויסנטה רודריגז (81) מיסמר את הניצחון. שלוש הנקודות שוולנסיה משיגה, מעלות אותה למקום השלישי.

סביליה - רקראטיבו הואלבה 0:1

אחרי שני הפסדים רצופים, שבה הקבוצה מבירת חבל אנדלוסיה לנצח, ועשתה זאת בזכות שער של החלוץ הענק ממאלי, פרדי קאנוטה. בדקה ה-63 חסוס נבאס הרים כדור מאגף ימים, וקאנוטה, שנותר לבד, נגח בקלילות לפינה. קאנוטה עוד הספיק להחמיץ פנדל (77) ששוער רקרא ריסגו הדף. בעקבות הניצחון העלתה סביליה את מאזנה ל-20 נקודות והיא עדיין שומרת על קשר עין עם רביעיית הצמרת.

ראסינג סנטאנדר - ספורטינג חיחון 0:1

הקבוצה האורחת הגיעה לאל סרדינרו לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, אבל סנטאנדר אמרה עד כאן ועצרה את הריצה הנהדרת של החבורה של מנואל פרסיאדו. שער של ממה צ'יטה, שכבש שלושער בניצחון הגדול על ולנסיה לפני שבועיים, עשה את ההבדל בדקה ה-58. בדקה ה-73 ג'ונתן פריירה מסנטאנדר הותיר את קבוצתו להילחם מול 11 של חיחון, דבר שלא הספיק לה.

דפורטיבו לה קורוניה - אספניול 0:1

שתי הקבוצות שנפגשו בריאזור היו צמודות בטבלה ערב המחזור, כשכל אחת מהן ניסתה להיפרד אחת מן השנייה ולעלות במעלה הטבלה. בדקה ה-37 אנדרס חוארדאדו העלה את הקבוצה מגאליסיה ליתרון וקבע את תוצאת המשחק, לה קורוניה זינקה עד המקום השישי בטבלה.

מאיורקה - אתלטיק בילבאו 3:3

משחק דרמטי ביותר היה באי, בסיומו התחלקו הקבוצות בנקודה. למאיורקה כבשו: קלבר סנטנה (11) וחואן אראנגו (57, 74), לבילבאו: אנדוני איראולה (43, פנדל) ואיוון מרטינז (78) ופרננדו יורנטה (90).

נומאנסיה - בטיס 4:2

משחק רב שערים היה גם בקרב התחתית שהפגיש את הקבוצות מהמקומות ה-16 וה-17 ערב המחזור. חאבייר דלפינו (27) וחוזה ברקרו (56) כבשו לביתיים, אבל שערים של אצ'ילה אמנה (33, פנדל), חואניטו (45) ומחמט אורליו (45+1, 85) הביאו לבטיס ניצחון שלישי העונה ושלוש נקודות חשובות.

אוסאסונה - אתלטיקו מדריד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully