וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופנהיים נעצרה, באיירן מינכן נצמדה אליה

אחרי חמישה ניצחונות רצופים, מוליכת הליגה הפסידה 1:0 להרטה ברלין. האלופה ניצחה את שאלקה 1:2 בגלזנקירשן

המחזור ה-12 בבונדסליגה הושלם הערב (ראשון) כאשר מוליכת הליגה המפתיעה, הופנהיים, נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים כשהפסידה להרטה ברלין 1:0. האלופה באיירן מינכן ניצחה בחוץ את שאלקה 1:2 וצימקה ממנה את הפער לנקודה בלבד. במשחק נוסף נפרדו פרנקפורט ושטוטגארט ב-2:2.

שאלקה - באיירן מינכן 2:1

המשחק נפתח בקצב מטורף ולוקה טוני העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה השלישית. באיירן יצאה למתפרצת ששלחה את ואן בומל מצד ימין, ההולנדי שלח מסירת רוחב מדוייקת לאיטלקי, שכבש מקרוב. התוצאה הזאת החזיקה מעמד שתי דקות בלבד, עד שג'פרסון פרפאן הישווה ל-1:1. במקרה הזה, רפיניה פרץ בעצמו לתוך הרחבה מצד ימין, ושלח מסירה קדימה לחלוץ הפרואני, שכבש מזווית קשה. מי שהכריע את ההתמודדות הזאת, עוד במחצית הראשונה, היה פרנק ריברי. הצרפתי התמסר עם זה רוברטו, ששלח אותו לרחבה מהצד השמאלי, והפציץ לשער כדי לקבוע 1:2. באיירן כמעט וכבשה את השלישי בתוספת הזמן, אבל מסירה מצויינת של ריברי לסוסה סיימה התקפה מתפרצת בכדור שניתז מהקורה של שאלקה.

הרטה ברלין - הופנהיים 0:1

בברלין הריחו את הצמרת, ואת הפוטנציאל שהיה טמון בקבוצה מפתיעה ש"צריכה לשבור את הנאחס". זה בדיוק מה שהם עשו, וזו הייתה דרך נהדרת להתאושש מההפסד 5:1 לורדר ברמן במחזור הקודם. אנדרי וורונין כבש את שער הניצחון להרטה בדקה ה-70.

פרנקפורט - שטוטגארט 1:2

שתי הקבוצות הפסידו פעמיים לפני המשחק הזה, והסתפקו בנקודה שהשאירה אותם במרכז-תחתית הטבלה. ניקוס ליברופולוס כבש צמד לפרנקפורט בדקות 18 ו-66, מרטין לניג צימק בדקה ה-71 ומריו גומז הישווה בדקה ה-87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully