וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: איציק עזוז סובל מקרע בשריר, יעדר כחודש

9.11.2008 / 19:00

מגנה של בני יהודה נפצע במשחק ההפסד לבית"ר ירושלים, והצטרף למסדר הפצועים בשכונה. עזוז: "יש לנו חוסר מזל גדול"

מגן בני יהודה, איציק עזוז, שנפצע אתמול (שבת) במהלך המחצית הראשונה במשחק ההפסד 3:0 לבית"ר ירושלים, סובל מקרע בשריר הירך האחורי ברגלו. עזוז צפוי להיעדרות של 3-5 שבועות, כך עלה מצילום האולטרסאונד שעשה הבוקר.

עזוז הצטרף למסדר הפצועים בשכונה, שכולל את החלוץ משה ביטון שעבר ניתוח בכתפו ביום שישי האחרון, והקשר לירוי צעירי שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי וצפוי לחזור השבוע בהדרגה לאימוני הקבוצה. עזוז, שחזר בשבועות האחרונים להרכב בני יהודה ואף גילה יכולת טובה במשחקי הקבוצה, נשמע הערב מדוכדך מאוד עם קבלת תוצאות בדיקת האולטרסאונד: "זה נראה שיש עלינו מנחוס גדול, גם במגרש וגם מחוצה לו. יש חוסר מזל מאוד גדול במשחקים עצמם, ולאחרונה גם מחוצה לו עם כל מכת הפציעות שנפלה עלינו, אומרים שצרות באות בזוגות, אצלנו צרות באות בשלישיות, זה בלתי נתפס. אם נתייחס לצד המקצועי אז קצב צבירת הנקודות שלנו ממש לא תואם את היכולת שלנו במשחקים. הקבוצה משחקת לא רע בכלל אבל משהו לא מצליח. גם אתמול, אני לא אתבייש ואמר שבשקט המשחק יכל להסתיים בתיקו."

המגן הצעיר חושב על העתיד ואומר: "אין לי הסבר הגיוני למצב שלנו, אולי זו סוג של נאיביות, כי באמת שיש כאן קבוצה מצויינת ושחקנים טובים מאוד, נצטרך לעשות סוויץ' בראש בכדי להיות יותר רעים והרבה יותר יעילים ולקחת נקודות בכוח, כמו שעשינו בנתניה לפני שבוע. אני מאמין שאנחנו לא קשורים לחלק התחתון של הקבוצה והמקום האמיתי שלנו הוא הרבה יותר גבוה".


החלוץ משה ביטון התחיל היום את הליך השיקום וטיפולי הפיזיותרפיה, לאחר שנותח בהצלחה בכתפו. ביטון צפוי להיעדרות של כחצי שנה, ובמועדון מקווים שהתסריט האופטימלי יתגשם והוא יחזור עוד העונה למגרשים, לקראת הסיבוב השלישי בליגת העל.


ביום רביעי תצא הקבוצה למשחק חוץ בקרית אליעזר מול מכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו. המאמן גיא לוזון צפוי לתת מנוחה למרבית שחקני ההרכב, שכן הזהובים כבר הבטיחו את עלייתם לשלב רבע הגמר במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully