וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס זורחת בשמי דוחא

ונוס וויליאמס סיימה את העונה עם תואר בטורניר המאסטרס בקטאר אחרי שגברה על ורה זבונרבה 7:6, 0:6, 2:6. זכתה ב-1.34 מיליון דולר

הטניסאית האמריקאית ונוס וויליאמס (8 בעולם) זכתה הערב (ראשון) לראשונה בתולדותיה באליפות הסבב לנשים. וויליאמס גברה במשחק הגמר בטורניר בדוחא (על סך פרסים של 4.45 מיליון דולר) על ורה זבונרבה הרוסיה 7:6, 0:6, 2:6.

מאחר ו-וויליאמס סיימה את הטורניר במאזן מושלם (שלושה ניצחונות בבית המוקדם ועוד שניים בשלבים המכריעים) היא זכתה בפרס הכספי המקסימלי של 1.34 מיליון דולר. הרוסיה המדורגת 9 בעולם "הסתפקה" ב-715 אלף דולר.

זבונרבה פתחה טוב והובילה 3:5 במערכה הראשונה, אלא שונוס הצליחה לשבור ברגע קריטי במשחק, כדי לחזור ל-5:5 ולהוביל את הרוסיה לשובר שיוויון. בשובר השתנתה המגמה, האמריקאית כבר הובילה 1:5, אבל זבונרבה הגיבה בקאמבק גדול וניצחה את שש הנקודות הבאות כדי לעלות ל-0:1 במערכות. המערכה השניה הייתה לגמרי בשליטתה של האמריקאית, שניצחה בקלות 0:6 והשתיים הלכו למערכה שלישית ומכרעת. במערכה הזאת, הרוסיה כבר נשברה ואיבדה ריכוז אחרי סדרת נקודות מוצלחות של האמריקאית, מה שאיפשר לוויליאמס לנצח גם כאן בקלות, ולהבטיח את התואר היוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully