וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מזל, לא בטוח של אלופים

אינטר שוב ניצחה משער בזמן הפציעות, הפעם 0:1 על אודינזה משער של חוליו קרוז. במקביל, מילאן סיימה ב-1:1 מאכזב בלצ'ה

אינטר השיגה היום (ראשון) עוד ניצחון לא משכנע בליגה האיטלקית, לאחר שגברה בקושי 0:1 על אודינזה משער של חוליו קרוז במסגרת המחזור ה-11. אחרי התיקו המביך בקפריסין במסגרת ליגת האלופות, ז'וזה מוריניו כבר החל לספוג שריקות בוז מהיציעים הלחוצים בסן סירו, אבל שער בדקה ה-92 של חוליו קרוז הציל את הנראזורי מעוד מבוכה. אינטר עלתה למקום הראשון, מאחר שיריבתה העירונית מילאן חזרה מלצ'ה עם תיקו 1:1 במשחק שסגר את המחזור. רונאלדיניו כבש את שער הניצחון לרוסונרי בדקה ה-79, אך אנדראה אספוזיטו השווה 3 דקות בתוך תוספת הזמן.

נאפולי, שניצחה 0:2 את סמפדוריה, כבר חשבה שהיא עולה לפסגת הסרייה A אחרי שנים ארוכות, אבל השער של קרוז משאיר אותה בינתיים במקום השני. לאציו גברה 0:3 על סיינה, ואת התוצאה הגדולה של הערב השיגה גנואה, שהביסה 0:4 את רג'ינה.

אינטר - אודינזה 0:1

אחרי התיקו בקפריסין בליגת האלופות מול פאמגוסטה, מוריניו וקבוצתו קיווו להתאושש בבית מול הקבוצה המפתיעה של אודינזה, אבל אינטר המשיכה לזייף. חניכיו של "המיוחד" שלטו בשדה והיו דומיננטיים, אבל התקשו להגיע למצבים והקהל בסן סירו כבר החל לאבד את הסבלנות. בדקה ה-88 בעיטה אדירה של זנטי המחליף הרעידה את הקורה ונדמה היה שהמזל של אינטר מתחיל לאזול, אבל אז בדיוק כמו במחזור שעבר מול רג'ינה, אינטר הצליחה לכבוש בזמן הפציעות אחרי כדור קרן. הפעם היה זה חוליו קרוז שהבטיח את הניצחון, שמשחרר הרבה לחץ.

האכזבה מאינטר, אגב, היא לא רק של אוהדיה, אלא גם של חובבי הכדורגל ברחבי העולם. אתמול ראינו את ארסנל ויונייטד מציגות באנגליה משחק מסחרר, הספרדיות מפציצות רביעיות ושישיות, אך משחק הצמרת בליגה האיטלקית סיפק בעיקר הגנות חזקות ונוקשות ומעט מאוד אטרקטיביות ליד שני השערים. חבל.

נאפולי - סמפדוריה 0:2

בנאפולי שמעו על התיקו של אינטר והאמינו שהנה הם חוזרים למקום הראשון אחרי שנים ארוכות, אבל אז קרוז החזיר אותם למקום השני. בינתיים הנאפוליטנים יכלו להתנחם בעוד ניצחון מרשים על יריבה לא פשוטה, כשדניאלה מניני (23) ומרסלו זלאייטה (74) כבשו לזכות המנצחת. נאפולי עם ניצחון רביעי בחמשת משחקיה האחרונים, סמפדוריה עדיין מסובכת בתחתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

קייבו - יובנטוס 2:0

נחשו מי כבש ליובה? אכן, צדקתם. אלסנדרו דל פיירו המשיך גם היום בכושר המפלצתי שלו, ושער נוסף של המאסטרו העלה את יובה ליתרון ראשון בדקה ה-40. וינצ'נזו יאקווינטה הוסיף את השני בדקה ה-53, ויובנטוס עם ניצחון רביעי ברציפות בליגה.

לצ'ה - מילאן 1:1

התוצאה די משקרת ומילאן איבדה את המקום הראשון לטובת אינטר, כשהיא חולקת את המקום השני עם נאפולי. הרוסונרי ישבו על השער של לצ'ה כמעט לאורך כל המשחק. קאקה החמיץ הזדמנות פז ליד השער בדקה ה-12, וגם פיספס מתפרצת במצב של אחד על אחד בדקה החמישים. גם חבריו לקבוצה רשמו לא מעט החמצות כואבות, עד שפאטו נכנס כמחליף ובדקה ה-79 בישל לרונאלדיניו את שער היתרון במצבע ברזילאי. פאטו המשיך התקפה מתפרצת כשפרץ מאגף ימין, ושלח מסירת רוחב לרונאלדיניו, שבעט ממרכז הרחבה פנימה. מאותו הרגע מילאן הסתגרה, אבל זה לא ממש עזר לה. בדקה השניה של תוספת הזמן, לצ'ה זכתה בכדור חופשי מצד שמאל. המגן אנדראה אספוזיטו המתין ברחבה, והתרומם כדי לנגוח את שער השיוויון.

תוצאות נוספות:

פיורנטינה - אטאלנטה 1:2
לפיורנטינה: פליפה מלו 20, אלברטו ג'ילארדינו 23. לאטלנטה: סרג'יו פלוקארי 77 בפנדל.

לאציו - סיינה 0:3
ללאציו: מאורו זארטה 58, תומאסו רוקי 86, 93.

גנואה - רג'ינה 0:4
לגנואה: דייגו מיליטו 54 בפנדל, 74, 90, ג'וזפה סקולי 81.

קטאניה - קליארי 1:2
לקטאניה: ג'וזפה מסקארה 37, רוקו סבאטו 87. לקליארי: ג'דה 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully