וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: קבוצה עשר, שחקן עשר

צ'לסי ניצחה את בלקבורן 0:2 והשלימה עשרה שערים ברצף. אנלקה העלה את מאזנו לעשרה שערים. טוטנהאם ניצחה את הסיטי 1:2 בחוץ

אחרי ההצגות של ארסנל וליברפול בשבת, צ'לסי הוכיחה הערב (ראשון) שהיא עדיין המועמדת העיקרית לאליפות, כשחזרה למקום הראשון אחרי ניצחון 0:2 על בלקבורן. זה היה ניצחונה השלישי ברציפות של צ'לסי, שכבשה 10 שערים רצופים. ניקולס אנלקה, שכבש את שני השערים במשחק, מוביל את טבלת מלך השערים בפרמיירליג עם עשרה כיבושים.

טוטנהאם המתחדשת של הארי רדנאפ ממשיכה בשעיטה שלה לאחר בואו של המנג'ר החדש. התרנגולים התארחו אצל מנצ'סטר סיטי וקצרו ניצחון 1:2 משכנע, שהעלה אותם מעל הקו האדום. גם במשחק המקביל ניצחה הקבוצה האורחת, מידלסברו, את אסטון וילה בתוצאה זהה. במשחק נוסף פולהאם ניצחה בקרייבן קוטג' את ניוקאסל 1:2.

בלקבורן - צ'לסי 2:0

הגשם השוטף ב"איווד פארק" שירת מצוין את האורחים, שישבו על השער של המארחת מהתחתית. המשטח היה מלא בשלוליות, וכדורים ממסירות ארוכות נעצרו שוב ושוב. בשלב מסויים, צ'לסי הצליחה לנצל את התנאים האלה ולתרגם אותם לשער. זה קרה בדקה ה-39 - אלכס בעט מרחוק, שוער בלקבורן רובינסון דווקא כיסה טוב את השער שלו, אסל הכדור פגע בדרך באנלקה, והוסט לכיוון אחר. שלולית באיזור השער עצרה את הדהירה של הכדור לרשת, אבל רובינסון היה עסוק בסימון לנבדל שלא היה, ולא הספיק לרדוף אחרי הכדור.

השער השני של צ'לסי הגיע בדקה ה-68. פרנק למפארד הצליח לפרוץ לתוך הרחבה - שני המגינים שחסמו אותו הצליחו לבלום את הכדור, אבל שלחו אותו לכיוון הלא נכון, לכיוון השער. ניקולס אנלקה שוב היה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי להשתלט על הכדור, והפעם לבעוט כמו שצריך לשער כדי לקבוע 0:2.

מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 2:1

הארי רדנאפ יצא עם הקבוצה שלו לסיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום לאחר הניצחונות בליגה 1:2 על ליברפול ובגביע אופ"א 0:4 כדי לחלץ אותה מהמקום האחרון בטבלה. אלא שגם התכולים של מארק יוז היו חייבים ניצחון אחרי שני הפסדים רצופים כדי לייצב את המערכת הרעועה.

בדקה ה-16 רוביניו העלה את מנצ'סטר סיטי ליתרון, אבל 11 דקות לאחר מכן גלסון פרננדז ראה את האדום והותיר את התכולים בעשרה שחקנים. שתי דקות לאחר מכן דארן בנט איזן את התוצאה. בדקה ה-64 עשה בנט את המהפך לטובתם של התרנגולים. עד הסיום הקבוצות לא הצליחו להבקיע, אבל מכל אחת מהן הורחק שחקן. בדקה ה-83 ריצ'ארד דאן הכשיל שחקן של טוטנהאם שהיה בדרכו לשערף בדקה ה-89 אסו-אקוטו נכנס בברוטליות ברגלו של זבאלטה וראה גם אדום. טוטנהאם זינקה מהמקום האחרון בטבלה עד למקום ה-16 והיא כבר לא מתחת לקו האדום. טל בן חיים פתח על הספסל ולא שותף במשחק.

אסטון וילה - מידלסברו 2:1

החבורה של מרטין אוניל אירחה בווילה פארק את האדומים. טונצ'אי סאנלי העלה את האורחים ליתרון אחרי 36 דקות של משחק, אבל סטיב סידוול השווה רק דקה לאחר מכן. שתי דקות לסיום סאנלי כבש את שער הניצחון לבורו והביא לה שלוש נקודות.

פולהאם - ניוקאסל 1:2
לפולהאם: אנדרו ג'ונסון (23), דני מרפי (66, פנדל), לניוקאסל: שולה אמאובי (57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully