וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס טיילה לפני מכבי ת"א

יריבת הצהובים ביום ה' הביסה את קבאלה 51:82 ושמרה על מאזן מושלם, 8 נק' לוויצ'יץ', רק אחת להלפרין. הפסדים מפתיעים למלאגה וברצלונה

חמישה ימים לפני משחקה הביתי מול מכבי תל אביב במחזור הרביעי של בית א' ביורוליג התארחה היום (ראשון) בצפון יוון אצל קבאלה ודרסה אותה בקלות 51:82. קבוצת המיליונים של פנאיוטיס ינאקיס שמה מאחוריה את ההפסד המפתיע לציבונה זאגרב ביום חמישי, שמרה על מאזן מושלם אחרי חמישה מחזורים ונצמדה בראש הטבלה ליריבתה הגדולה פנאתינייקוס, שמחזיקה במאזן דומה של 0:5.

קבאלה עוד נשארה בתמונה ברבע הראשון אותו סיימה בפיגור של 26:21 בלבד, אבל עד המחצית האדומים כבר פתחו מבערים והוליכו 26:47, מה שהפך את המחצית השניה כולה לגארבג' טיים אחד גדול. אולימפיאקוס הציגה חלוקת נקודות מאוזנת, כשגיורגיס פרינטזיס מוביל את הקלעים עם 12 נקודות, ג'וש צ'ילדרס, סופוקליס שחורציאניטיס ויאניס בורוסיס מוסיפים 11 כל אחד. ניקולה וויצ'יץ' תרם שמונה נקודות ב-22 דקות, יותם הלפרין הסתפק בנקודה אחת ב-18 דקות.

ספרד: מלאגה וברצלונה הופתעו

המחזור השביעי בליגה הספרדית נמשך היום, וזימן לנו הפתעה לא קטנה, כאשר מלאגה הגדולה נחלה את הפסדה השני העונה, כשנכנעה לגראן קנאריה 74:68. יריבת מכבי תל אביב ביורוליג סבלה מרבע אחרון נוראי שלא ממש השאיר לה סיכוי. קארל אינגליש הוביל את המנצחים עם 22 נקודות, בעוד 19 של מרכוס הייסליפ מהצד השני לא הספיקו למאלגה המאוכזבת.

אלא שזו לא היתה ההפתעה היחידה במסגרת המחזור הספרדי. גם ברצלונה, שהחזיקה במאזן בן הפסד בודד עד המחזור היום, נחלה מפלה מפתיעה, כשהפסידה לאסטודיאנטס 71:72 בסיומו של משחק צמוד. בארסה סבלה ממשחק חלש של לאקוביץ', ברטון ובאסילה, שקלעו ביחד 8 נקודות בלבד. לאחר ההפסד, נותרה כעת טאו ויטוריה הקבוצה היחידה בספרד עם הפסד בודד.

אמש, במשחק המרכזי של המחזור שהפגיש שתיים מנציגות היורוליג של ספרד, ניצחה ריאל מדריד 68:79 את חובנטוד בדאלונה הודות לרבע רביעי מוחץ של 7:22. לואיס בולוק הוביל שישה שחקנים בדאבל-פיגרס בשורות המנצחים, כשצלף 19 נקודות, בעוד מומברו, הרוול ולופס הוסיפו 12 כ"א. חובנטוד, שחסרה את רוביו ומנסה-בונסו, קיבלה 24 אישיות של דמונד מאלט, אבל זה ממש לא הספיק.

* פרימה ורולי, קבוצתו של אפיק ניסים מהליגה השניה באיטליה, הפסידה היום למונפראטו 65:63, ניסים סיים עם 12 נקודות וחמישה אסיסטים ב-33 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully