וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פרארי: "כשהמילטון ניצח את מאסה, ניפצתי את הטלוויזיה"

סיפר כי הגיב בזעם להפסד במירוץ המכריע של הפורמולה 1. הנהג הבריטי לואיס המילטון מפרגן ליריבו: "אלונסו גילה גדלות נפש בסיום"

נשיא פרארי, לוקה קורדרו די מונטזמבלו, סיפר היום (ראשון) כי הוא ניפץ את הטלוויזיה בביתו אחרי שראה את לואיס המילטון זוכה באליפות הנהגים של הפורמולה 1 בברזיל לפני שבועיים. "אני חייב להגיד את האמת, שברתי את הטלוויזיה", הודה הבוס הגדול, שכמו רבים אחרים, בר חשב שראה את מאסה זוכה באליפות, "יש צליל מחריד לטלוויזיה נשברת. הבת שלי מהחדר הסמוך קפצה בבהלה. לשמחתי, יש לנו עוד טלוויזיה בבית, כך שיכולתי לראות את טקס הפודיום, שממנו מאוד נהניתי".

פיליפה מאסה, כזכור, ניצח במירוץ ברזיל וכמעט גנב את הניצחון, אבל בסופו של דבר היה זה לואיס המילטון שהתעשת וסיים במקום החמישי שהבטיח לו את התואר. "בהיסטוריה של הפורמולה 1 לא זכור מקרה שבו נהג ניצח בפנייה האחרונה של ההקפה האחרונה של המירוץ האחרון", אמר הנשיא, "אבל זה נדיר, וזה קרה לנו בשנה שעברה עם קימי רייקונן. אי אפשר לקבל נסים כל שנה".

ובינתיים, המילטון עדיין חוגג את הזכייה שלו בתואר, והיום הוא שיבח את גדלות הנפש של פרננדו אלונסו, שבא לברך אותו אחרי הזכייה שלו. כזכור, המילטון ואלונסו "שיתפו פעולה" לפני שנתיים במקלארן, אך מערכת היחסים בעיקר התאפיינה בתחרותיות ובהשמצות פומביות. גם לפני המירוצים האחרונים הצהיר אלונסו כי "אם יזדמן לי, אעזור למאסה", אבל אחרי שהכל הסתיים הוא הגיע במיוחד לעמדה של מקלארן ולחץ את ידו של האלוף החדש.

"זה היה נהדר לראות אותו במוסך שלנו", אמר המילטון, "הסתובבתי, ופתאום ראיתי אותו, והוא בירך אותי, ואחר כך את כל הקבוצה. זה לא שלא הערכתי אותו עוד לפני כן, אבל נדרשה הרבה גדלות נפש כדי לעשות את המעשה הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully