וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: דג'וקוביץ' ודוידנקו פתחו ברגל ימין

הסרבי גבר 5:7, 3:6 על חואן מרטין דל פוטרו בסיבוב הראשון של הבית המוקדם, הרוסי גבר בקרב צמוד על צונגה 6:7, 6:4, 7:6

נובאק דג'וקוביץ' וניקולאי דוידנקו פתחו הבוקר (ראשון) ברגל ימין את טורניר המאסטרס קאפ בשנחאי (סך פרסים 4.45 מיליון דולר), לאחר שגברו בסיבוב הראשון של בית הזהב המוקדם על חואן מרטין דל פוטרו וג'ו ווילפרד צונגה.

דג'וקוביץ' גבר ראשון 5:7, 3:6 על דל פוטרו במשחק שפתח את הטורניר. דג'וקוביץ', המדורג שני בטורניר (בעקבות היעדרותו של נדאל הפצוע), מגיע לטורניר היוקרתי, שמארח את שמונת השחקנים הטובים בעולם, אחרי תקופה ארוכה שבה הציג כושר לא משכנע, בעיקר אחרי פתיחת העונה הסוערת שכללה את הזכייה באוסטרליה.

דג'וקוביץ' שבר את מכות ההגשה של יריבו הארגנטינאי במשחקון ה-11 של המערכה, בטרם הגיש לניצחון 5:7 במערכה. המערכה השנייה הייתה צמודה גם היא, עד שהסרבי ניצח את שלושת המשחקונים האחרונים בטרם השלים את הניצחון. "בשנה שעברה לא הצלחתי כאן, והפסדתי את כל המשחקים", סיפר הסרבי על טורניר סיום העונה, "הפעם אני מרגיש שזה יהיה שונה".

דוידנקו גבר על צונגה

למשחק השני עלו דוידנקו וצונגה, במשחק מותח שנמשך כמעט כשלוש שעות. צונגה, שהגיע לטורניר בכושר נהדר אחרי הזכייה בברסי, לא הצליח בסופו של דבר להמשיך את המומנטום, ונכנע לרוסי 6:7, 6:4, 7:6. דוידנקו, אחד הטניסאים היציבים בסבב, הוכיח שוב שהוא לא נכנע בקלות לנעורים והתלהבות.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, ואת המערכה הראשונה איבד דוידנקו בשובר השוויון בגלל טעות מטופשת ליד הרשת, שקבעה 6:8 לצונגה וניצחון 6:7. המערכה השנייה התנהלה גם היא בשוויון, אך במצב של 4:4, כששני הטניסאים שמרו על מכות ההגשה שלהם, הצליח דוידנקו לשבור, ניצח 4:6 והשווה ל-1:1. המערכה המכרעת הייתה הדרמטית ביותר. דוידנקו כבר השתלט על המשחק, הוליך 2:5 והגיש לניצחון, אבל צונגה חזר יפה וגרר את המערכה לשובר שוויון. בשלב הזה אזל כוחו של הצרפתי, והרוסי המנוסה ניצח 0:7 והשלים ניצחון.

עדכון ראשון: 10:44
עדכון אחרון: 13:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully