וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמנוחה תבוא הנחלה

טרי פורטר, מאמן פיניקס, החליט לתת לשאקיל אוניל לנוח כל פעם שקבוצתו תשחק יום אחר יום. הדיזל: "לא יכול להתלונן". היינריך ייעדר 3 חודשים

יותר מהניצחון 96:104 של פיניקס על מילווקי, יכולתו של שאקיל אוניל בוודאי עודדה יותר מכל את ראשי המועדון מאריזונה. הסנטר הוותיק הפציע עם 29 נקודות ב-12 מ-16 מהשדה ו-11 ריבאונדים, כדי להוביל את הסאנס לנצחונם החמישי העונה. ייתכן ומה שעשה את ההבדל בין שאק של הלילה - שהיה נראה כמו שאק הגדול - ושאק של פתיחת העונה הנוכחית, או סוף העונה שעברה, זה המנוחה שהוא מקבל ממאמן פיניקס החדש, טרי פורטר.

במצבים בהם הסאנס משחקים יום אחר יום, המאמן מחלק את דקות המשחק של הסנטר שלו עוד יותר מהשחקנים האחרים, וזה משתלם. שלשום, למשל, בכלל לא שיתף פורטר את אוניל נגד שיקאגו, כדי לשמור אותו למשחק נגד מילווקי. "כרגע, הוא יקבל יום חופש בכל פעם שנשחק יום אחר יום. אם הוא ישחק ככה, זה ימשיך", אמר פורטר. הדיזל עצמו היה נשמע מאושר מתמיד: "אי אפשר להתלונן על יום חופש. השחקנים חיפשו אותי, ואם אזרוק 16 פעמים כל ערב המספרים שלי ייראו בהתאם".

היינריך בחוץ ל-3 חודשים

פתיחת העונה של שיקגו עד כה מעט בינונית. אמנם אין ציפיות רבות מהבולס בעקבות העונה שעברה הנוראית, אבל שלושה נצחונות לצד ארבעה הפסדים זה עדיין לא משהו לכתוב עליו הביתה - או למייקל ג'ורדן, לצורך העניין. הבוקר (ראשון), התבשרו בבולס כי ההפסד 106:97 לקליבלנד לא היה החדשות הכי גרועות של המועדון ביממה האחרונה, שכן פציעתו של קירק היינריך התבררה כחמורה ביותר. הגארד עבר MRI, בו נקבע כי הפגיעה ממנה הוא סובל באגודל ימין תשבית אותו לשלושה חודשים מהפרקט.

"זה פוגע בנו, אין שאלה בכלל", אמר ג'ון פקסון אחרי שחומרת הפציעה התבררה. "הוא עשה המון בשבילנו, תמיד היה שם. את הדברים שהוא נותן קשה לנו להחליף". גם ויני דל נגרו, מאמנה החדש של שיקגו, כואב את חסרונו של הגארד. "הוא אחד מהקפטנים שלנו, אני מרגיש נורא בשבילו. בהיעדרו, השחקנים האחרים חייבים לשחק עוד יותר טוב".

* אנטוניו מקדייס, שהועבר לדנבר מדטרויט במסגרת הטרייד של אלן אייברסון וצ'ונסי בילאפס, שוחרר מהנאגטס וכעת הוא מחפש קבוצה חדשה. על פי דיווחים בארצות הברית, בפורוורד הוותיק והמוערך מעוניינות לא פחות מ-17 קבוצות, ביניהם גם האלופה, בוסטון סלטיקס. "הוא יהיה תוספת ענקית עבורנו. בזמנו הוא היה אחד הפורוורדים הכי טובים בליגה", אמר עליו סם קאסל, ורכז נוסף של הסלטיקס, רג'ון רונדו, הוסיף: "עדיין יש לו את זה. אנשים חושבים שהוא זקן, אבל בפלייאוף הקודם הוא היה מצוין. הוא יכול להיות שחקן טוב מאוד עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully