וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ממשיכה לאמלל את עצמה

שער עצמי אומלל של סיסיניו בתוספת הזמן עשה 1:1 בסיום בין הג'לארוסי ובולוניה, פרנצ'סקו טוטי כבש ראשון (68). טורינו-פאלרמו 0:1

המחזור ה-11 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים. רומא התארחה בבולוניה והייתה קרובה לקצור עוד ניצחון, אבל ספגה שער עצמי בתוספת הזמן כדי לסיים בתיקו 1:1. טורינו ניצחה בבית 0:1 את פאלרמו.

בולוניה - רומא 1:1

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי קיבלה תנופה אדירה, לאחר הניצחון באלופות על צ'לסי 1:3 באמצע השבוע. הערב המדורגת 17 בטבלה יצאה להתארח אצל המדורגת לפני אחרונה בקרב תחתית במטרה לנסות ולהציל עוד משהו מהעונה שנפתחה רע עבור הג'לארוסי.

68 דקות מיותמות משער נגמרו כשפרנצ'סקו טוטי השתלט על כדור תועה בתוך הרחבה, חתך לכיוון הפינה ושלח כדור חזק לרשת כדי להעלות את רומא ליתרון. החבורה האדומה הייתה קרובה לרשום ניצחון שני רצוף, אחרי ההפסד ליובנטוס בשבוע שעבר ואחרי ארבעה מחזורים ללא ניצחון בליגה, אבל אז הגיע השער העצמי האומלל של סיסיניו לשערו של ארתור (החליף את דוני שנפצע בדקה ה-65) וקנה לבולוניה נקודה.

צריך לקרות דבר יוצא דופן כדי שרומא תצליח העונה להתקרב כבר לחבורת הצמרת. הקבוצה של ספאלטי, על כל הישג, חוטפת מכה ועוד מכה. היא רק צריכה לדאוג שהיא לא בטעות תיקלע למאבקי ההישרדות העונה.

טורינו - פאלרמו 0:1

שער ניצחון דרמטי של יורגן סמואל מהקבוצה הביתית של ג'יאני דקה לסיום, העניק שלוש נקודות יקרות מפז לקבוצה של ג'יאני די ביאסי. אנטוניו נוסרינו מהסיציאלנים הורחק בדקה ה-83. טורינו עם 11 נקודות עולה למקום ה-13, הוורודים מהאי עם הפסד חמישי העונה מדורגים במקום התשיעי עם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully