וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: טיגרה ראשונה ומאוכזבת

הקבוצה של דייגו קאניה עלתה לפסגה, אך חשה תסכול אחרי ספיגת שער בדקה ה-90 ו-2:2 מול קולון. לאנוס גם בתמונה, בזכות 1:2 ברוסאריו

בצל הרעש התקשורתי סביב התפטרותו של דייגו סימאונה מאימון ריבר פלייט והעלאת המועמדים הרבים (אמריקו גאז'גו מוביל במירוץ), החל המחזור ה-14 של טורניר האפרטורה. הצמרת הצפופה קיבלה עוד אורחת, כשלאנוס ניצחה אתמול (שישי) 1:2 ברוסאריו את סנטרל ונמצאת רק שלוש נקודות מהפסגה. בשבוע הבא מצפה ללאנוס דרבי מול באנפילד, שתקעה מקל בגלגלים של ניואל'ס וכריסטיאן פביאני, עם 1:2 ביתי.

את המקום הראשון תפסה זמנית טיגרה, שספגה שער דרמטי בדקה ה-90 ב-2:2 מול קולון. מחר (ראשון) יערכו משחקים נוספים, כשבמוקד בוקה ג'וניורס תתארח אצל ארסנאל וסן לורנסו תפגוש את חימנסיה חוחוי. ריבר, עדיין עם סימאונה על הקווים למשחק פרידה, תשחק במונומנטל מול הורקאן.

קולון - טיגרה 2:2

הקבוצה של דייגו קאניה הפסידה במשחק הקודם ואיבדה הזדמנות לברוח לחברותיה בצמרת. גם הפעם יכולה הקבוצה מויקטוריה לבכות על אובדן נוסף. ביצ'י פוארטס, האליל של קולון, כבש מהנקודה הלבנה בדקה השביעית, אבל טיגרה הפכה את התוצאה עם שערי נגיחה של רודולפו ארואבארנה (30) ומרטין מורל הנהדר (79). כשהם כבר חשים את טעמו של הניצחון ומול עשרה שחקני קולון (פאבלו אגילאר הורחק בדקה ה-51) ספגו האורחים את שער השיוויון מרגלי רובן רמירז בתוספת הזמן.

רוסאריו סנטרל - לאנוס 2:1

הילדים של המאמן לואיס סובלדיה - בעצמו ילד בן 27 - נראים מצוין ובשקט בשקט גם הם חלק מחבורת הצמרת, שנה אחרי האליפות ההיסטורית. מרטין פגליאלונגה (39) העלה את המארחים ליתרון וביקש את סליחת אוהדיו על הפנדל שגרם בהפסד בדרבי מול ניואל'ס בשבוע שעבר. האוהדים המשיכו בקריאות נגד השחקנים והשתוללו אחרי המשחק, מאחר ולאנוס השיגה מהפך מרגלי דייגו לאגוס (51) ופפה סאנד (74), בשערו ה-13 העונה וה-40 בסך הכל ב-55 הופעות במדי הגרנטה.

באנפילד - ניואל'ס 1:2

חורחה בורוצ'אגה ושחקניו יגיעו לדרבי מול לאנוס בשבוע הבא במומנטום מצוין. הצעיר כריסטיאן גרסיה העלה את המקומיים ליתרון בדקה הרביעית, אבל כריסטיאן פביאני, המצוי בכושר פנטסטי, השווה בדקה ה-21. גולאסו של מרסלו בוסטמנטה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-38 ופגם בכוונות האליפות של הרוחינגרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully