וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "לא חשבתי שניה לפני שהגעתי"

8.11.2008 / 22:14

מאמנה החדש של בני השרון, אריאל בית הלחמי, היה מרוצה אחרי ה-73:77 על הפועל ירושלים. באוורס: ”אולי ההפסד לקאזאן השפיע עלינו”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

תמיד אומרים שמאמן חדש פותח בניצחון. מסתבר שהמשפט הזה בהחלט רלוונטי לאריאל בית הלחמי, ששב לליגה שלנו אחרי פחות משנה של היעדרות וזכה עם בני השרון לניצחון ראשון העונה 73:77 על הפועל ירושלים המסתבכת. הקבוצה של גיא גודס, שתארח ביום שלישי למשחק גומלין הסיבוב המוקדם את קאזאן, ממש לא יכולה להתעודד מהיכולת של הקבוצה, שפתחה את הליגה עם ניצחון על אשקלון וכעת נכנעה כאמור לבני השרון.

טפירו: "אני מקווה שמהיום ניראה טוב יותר"

אין ספק כי האיש הכי מרוצה מהניצחון של השרונים הוא אריאל בית הלחמי, שמונה כמאמן הקבוצה מוקדם יותר השבוע. "לא חשבתי שנייה לפני שלקחתי את בני השרון. זו קבוצה גדולה, יש פה שחקנים יוצאים מן הכלל ולא היססתי. ההנהלה והשחקנים עזרו לי להיכנס לקבוצה וזה כיף גדול", אמר בית הלחמי. "במאני טיים אנחנו עדיין לא מספיק מאומנים, אבל אני בטוח שניראה טוב יותר גם בדקות האחרונות. אני מאוד מרוצה בסך הכל. אוניקווה נתן משחק אדיר".

אוגונה אוניקווה, שהצטיין במשחק החזרה שלו למועדון וקלע 25 נקודות, היה שמח בסיום: "היה לי זמן לנוח ושמחתי לחזור לשחק, עבדתי קשה ושמרתי על כושר וחיכיתי להזדמנות. טוב לעבוד עם אריאל בית הלחמי, זו סיטואציה טובה עבורי. הייתה לנו הרבה מוטיבציה אחרי שני ההפסדים. עשינו עבודה טובה, אני מקווה שנמשיך לשחק טוב כמו היום. אם נעשה מאמץ כזה כל משחק, נצליח".

מאיר טפירו, קפטן הקבוצה, תרם משחק מוצלח ודקות גדולות בקלאץ': "היה חשוב לנו לנצח בבית ואני שמח ששיחקנו כדורסל טוב. לא היינו טובים בשני המשחקים הראשונים ואני מקווה שמהיום ניראה טוב יותר, יש לנו עבודה קשה. כל ניצחון מחזיר את הביטחון לקבוצה ולשחקנים. אני שמח שאוניקווה תרם ויתרום לנו הרבה. שיחקנו הגנה טובה, ביחד, ונראנו כמו קבוצה".

באוורס: "חפרנו לעצמנו בור מוקדם ולא הצלחנו לצאת ממנו"

מנגד, משחק טוב של טימי באוורס לא עזר לירושלמים. הגארד האמריקאי היה מתסוכל מאוד בסיום. "יכול להיות שההפסד לקאזאן השפיע עלינו, אבל כשאתה מפסיד אתה חייב לשים את זה מאחוריך. היום חפרנו לעצמנו בור מוקדם ולא הצלחנו לצאת ממנו בהמשך".

מאמן המפסידה, גיא גודס: "סניד ובאוורס לא היו בחצי הראשון במשחק, ובני השרון שלטו ומגיע להם קרדיט על האגרסיביות והלחימה. אי אפשר לזלזל בהם, יש לבני השרון שחקנים מצוינים והיום הם שיחקו כמו שצריך. אנחנו אולי לא התעוררנו מהטיסה וכל מה שהיה מסביב". גודס המשיך, והתייחס לגומלין נגד קאזאן השבוע: "היו דברים מעולם, אנחנו מאמינים. למרות שהעומס גדול, עם כל האנרגיות של מלחה אולי נעשה את זה. קודם כל חשוב לנצח, אחר כך נחשוב על ההפרש".

עומר סניד, שבמשחק הראשון נגד אשקלון התקרב לטריפל-דאבל ואילו הפעם היה חלש וקלע רק שש, אמר: "בני השרון שיחקה טוב יותר ונלחמה. הם עשו עבודה מצוינת. אישית ידעתי שאחרי אשקלון כולם יודעים שאני השחקן מספר 1 בקבוצה ועצרו אותי. חזרנו עכשיו מרוסיה וזה לא תירוץ, כי הם שיחקו יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully