וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני קלע 12 בבכורה, אך ז'לז'ניק הפסידה 69:66 לפרטיזן

הפורוורד הישראלי קלע 12 נקודות בבכורה שלו בז'לז'ניק, שהפסידה 69:66 לפרטיזן. דרוקר הפסיד גם הוא, אוחנון קלע 11 וניצח

מוקדם יותר השבוע, חתם גיא פניני במסגרת ז'לז'ניק הסרבית, וסיים תקופה ארוכה של אי-בהירות ואי-ידיעה סביבו. שחקן המחלוקת בין הפועל ירושלים ומכבי תל אביב ישחק העונה בשורות הקבוצה הסרבית, ובשנה הבאה יימנה על סגל סגנית אלופת היורוליג.

הערב (שבת), ערך פניני את הופעת הבכורה שלו במועדון, כשז'לז'ניק נכנעה 69:66 לפרטיזן בלגראד במסגרת המחזור השביעי בליגה האדריאטית. רבע אחרון מצוין של קבוצת היורוליג מסרביה העניק לה את הניצחון. פניני עצמו רשם משחק לא רע בכלל, כשעלה מהספסל בדרך ל-29 דקות משחק, בהן תרם 12 נקודות, 7 מהן מקו העונשין. ז'לז'ניק ניצבת כעת במקום השמיני בליגה האדריאטית, עם שני נצחונות וחמישה הפסדים.

גם הבכורה של שרון דרוקר בליגה הבלגית, בדומה לזו של פניני, לא היתה מוצלחת במיוחד. המאמן הישראלי, שמונה לפני שבועיים למאמן אוסטנד, ומאז ניצח ביורוקאפ את לה האבר, הפסיד הערב 78:66, לאחר שסבל ממחצית שניה נוראית של קבוצתו. לאחר ההפסד, אוסטנד עדיין במקום האחרון בטבלה, עם שישה הפסדים משישה משחקים.

לובן, קבוצתו של איציק אוחנון, נעזרה ברבע שני מדהים של 7:28 כדי לנצח בסופו של דבר 75:86 את גנט. הפורוורד הישראלי תרם 11 נקודות ב-17 דקות לקבוצתו, שהשיגה את נצחונה הרביעי מתוך שבעה משחקים העונה.

* אחרי שהפסידה בדרמטיות למכבי תל אביב בתום הארכה, שיחקה הערב (שבת) לה מאן מול דיז'ון במסגרת הליגה הצרפתית, וניסתה להתאושש מהטראומה בהיכל נוקיה. המשחק הלך צמוד לכל אורך 40 הדקות, אך בסופן הפתיעה דיז'ון הקטנה 78:81, והנחילה ללה מאן את הפסדה הראשונה העונה בליגה המקומית. דייויד בלות'נטאל, שהיה גדול ביום חמישי, הסתפק הפעם ב-9 נקודות בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully