וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: ונוס וזבונרבה בגמר הנשים

וויליאמס גברה על יאנקוביץ' בחצי הגמר והרוסייה עשתה זאת מול בת ארצה דמנטייבה. שחר פאר סיכמה עם מאמן חדש, פאבלו ג'יאקופלי

ורה זבונרבה היא המנצחת הגדולה של הדרבי הרוסי בחצי גמר טורניר המאסטרס, לאחר שגברה על בת ארצה אלנה דמנטייבה בשלוש מערכות, 6:7, 6:3, 3:6. הרוסייה תתמודד במשחק הגמר מול ונוס וויליאמס, שניצחה אף היא בשלוש מערכות, 2:6, 6:2, 3:6 את המדורגת ראשונה, ילנה יאנקוביץ'.

אלנה דמנטייבה עלתה אוטומטית לשלב זה בשל פרישתה של סרינה וויליאמס, ובכך בעצם נקבע לו המפגש הכל-רוסי בדוחא. מול דמנטייבה התייצבה ורה זבונרבה, שהגיעה לאחר מאבק מתיש בשלוש מערכות מול טניסאית נוספת שמצאה עצמה במעמד חצי הגמר, ילנה יאנקוביץ' הסרבית.

שתי הרוסיות הציגו משחק שווה כוחות מהפתיחה, כשארבע טעויות כפולות של דמנטייבה מאפשרות לזבונרבה לנצח 6:7 במערכה הראשונה. במערכה הבאה דמנטייבה שמרה טוב יותר על ההגשות שלה ולא נשברה בדרך ל-3:6 קליל. אבל בעיית ההגשות חזרה להכות גלים במשחקה של דמנטייבה במערכה המכרעת, בה שתי שבירות סידרו לזבונרבה 3:6 ועלייה לגמר הטורניר.

בחצי הגמר השני נפגשו ונוס וויליאמס וילנה יאנקוביץ'. האמריקאית פתחה טוב יותר תוך כדי ניצול עוצמת החבטות שלה ושברה שלוש פעמים בדרך ל-2:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה החלה יאנקוביץ' להתעורר ולהציג את הטניס שהוביל אותה למקום הראשון בעולם. הסרבית שברה את ההגשות של וויליאמס וניצחה את המערכה בתוצאה 2:6.

אל המערכה הקובעת עלו השתיים מעט מותשות. וויליאמס, למרות אחוזי הגשה רעים, שמרה על המשחקונים שלה וניצלה מעידה של יאנקוביץ' כדי להשיג שבירה. הסרבית בת ה-23 ניסתה לחזור, אבל וויליאמס הייתה גדולה עליה הערב וניצחה 36 בדרך למפגש הגמר מול זבונרבה.

* לאחר בחינת מספר אופציות, שחר פאר סיכמה על תחילת עבודה עם המאמן פאבלו ג'יאקופלי. פאר תטוס השבוע למחנה אימונים של ארבעה שבועות בדרום אפריקה יחד עם ג'אקופלי ובליוויו של מאמן הכושר מולי אפשטיין. בסיום מחנה האימונים תחזור הטניסאית לישראל להמשך אימונים וכן תשתתף באליפות ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully