וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון ניצחה את הפועל ירושלים 73:77

אחרי שני הפסדים הגיע אריאל בית הלחמי לבני השרון כדי לעורר את הקבוצה ונעזר במאיר טפירו ואוניקווה כדי לנצח את הפועל ירושלים 73:77

כמה שאריאל בית הלחמי התגעגע לליגת ווינר. המתח של השניות האחרונות הראה עד כמה מדובר במאמן מנוסה ובני השרון הרוויחה בגדול עם הצטרפותו על חשבון משה ויינקרנץ, שהרים ידיים אחרי שני הפסדים. הערב (שבת) בית הלחמי חגג עם בני השרון על הפועל ירושלים ניצחון ראשון העונה, 73:77 שהראה שלקבוצתו החדשה יהיה מה למכור בליגה.

ירושלים, שהגיעה למשחק אחרי ההפסד לקאזאן ברוסיה, התעוררה רק ברבע האחרון של המשחק והייתה קרובה לכפות הארכה אחרי שפיגרה במשך רוב הדקות. טימי באוורס נכנס מאוחר מידי למומנטום וקלע שלוש שלשות שקיזזו לבני השרון בהפרש, אך חבריו הישראלים לא היו מספיק מרוכזים היום ונכנעו למאיר טפירו, שסוף סוף נכנס לעונת 2008/9 עם 12 נקודות וחמישה ריבאונדים.

אך עם כל הכבוד לטפירו, מי שעשה לבני השרון את המשחק היה אוגונה אוניקווה, ששיחק לפני שנתיים בקבוצה לחודש בלבד והפעם הגיע במטרה לעזור לקבוצה בתקופה הנוכחית שמרובה בפציעות. על אוניקווה לא יוותרו כנראה מהר מידי אחרי שהשחקן היה הבולט ביותר בניצחון כשסיים עם 25 נקודות והוסיף עוד שמונה ריבאונדים בכמעט 40 דקות משחק.

לירושלים יש לא מעט כאב ראש. אחרי הניצחון על אשקלון במחזור הראשון קיווה גיא גודס שקבוצתו תצבור ביטחון ותשיג ניצחונות דומים, אלא שאז כאמור הגיע ההפסד לקאזאן וביום שלישי הקרוב היא עשויה למצוא את עצמה מחוץ למפעל האירופי בשלב כה מוקדם. אבל גם בליגה מסתבר שלא הולכים להיות לירושלים חיים קלים וגם הצטרפותו של רוג'ר פאוול, ששיחק שלוש דקות בלבד, לא ממש מסמנת את מה שעתיד לקרות.

מהלך המשחק

בני השרון פתחה את המשחק עם מאיר טפירו, ארז כץ, קוקי בלצ'ר, עוסמאן סיסה ואוגונה אוניקווה. ירושלים עלתה עם מורן רוט, טימי באוורס, שרון ששון, עומאר סניד, טרוויס ווטסון. ירושלים עלתה רעבה לרבע הראשון ואחרי שלשה ראשונה של שרון ששון, הגיעה ריצה של 2:9 אחרי נקודות של ווטסון. מאיר טפירו היה היחיד באותן דקות שהשאיר את בני השרון בעניינים עם ארבע נקודות. חבריו של טפירו התעוררו בהמשך ובני השרון עצרה את האורחים בהתקפה והשיגה יתרון ראשון שש דקות לסיום הרבע (11:12) אחרי נקודות ראשונות של קוקי בלצ'ר. ירושלים נעצרה בהתקפה, התקשתה לספק נקודות וסיימה ב-17:17 את הרבע הראשון.

ההגנה של ירושלים הייתה חדירה בפתיחת הרבע השני ואיפשרה לאוניקווה לקלוע חמש נקודות רצופות. המשיכו אותו שון מונסון וריצ'ארד רובי שהשלימו ריצה של 0:9 לבני השרון. יובל נעימי ניסה לעצור את הבריחה של בני השרון עם שלשה, אך המארחים המשיכו לדהור קדימה, כשהזרים שלה היו היחידים שקלעו את הנקודות. ראשון קלארק, שנכנס למשחק, פתח עם איבוד כדור אך בהמשך הגיעה שלשה שנתנה מרגוע לגודס. אורי יצחקי קלע את הנקודות הראשונות של הישראלים מאז אותן ארבע בתחילת המשחק של טפירו והיתרון של בני השרון נשמר. את הרבע סיימו השרונים עם 31:38.

נעימי, ארז מרקוביץ' וששון קיצצו בהפרש של בני השרון בפתיחת הרבע השלישי, בעוד סיסה ובלצ'ר דאגו לנקודות בצד השני. טפירו חזר לקלוע וקבע את היתרון הגבוה ביותר של בני השרון במשחק (37:47) ובהמשך בלצ'ר הפגיז שלשה אחרי ניצול מצוין של ריבאונד התקפה וסיסה השאיר את גודס בצרות ובפיגור 12. גם כניסתו של רוג'ר פאוול לא ממש מנעו את הריצה של בני השרון, שניצלה היטב את התקפות המעבר ושמרה על פער דו ספרתי עד סיום הרבע השלישי, שהסתיים ב-48:59.

אוניקווה המצוין פתח את הרבע השלישי עם נקודות והוכיח שלא סתם הביאו אותו לקבוצה, אלא שירושלים כל הזמן הזה ניסתה לקזז בהפרש אך כשלה בהתקפה ואיפשרה לבני השרון לצאת להתקפות משלה שהסתיימו עם נקודות. באוורס העיר את ירושלים עם שלשה ונקודות נוספות מהקו שהורידו ל-71:64 בזמן שבני השרון איבדה את המומנטום בהתקפה. שלשות נוספות של באוורס וראשונה של סניד צימקו ל-74:70, 54 שניות לסיום. באוורס הפגיז עוד שלשה אחרי פסק זמן של בית הלחמי, אך טפירו החזיר ל-4 הפרש 17 שניות לסיום. טפירו חטף לנעימי את הכדור והשאיר את ההתקפה האחרונה אצל בני השרון כשריצ'ארד רובי הלך אל הקו והחטיא את הזריקה שלו. בני השרון ניצחה 73:77.

סטטיסטיקה

קלעו לבני השרון: אוניקווה 25 נקודות (8 ריבאונדים), קוקי בלצ'ר 17 (5 ריבאונדים), מאיר טפירו (5 ריבאונדים) ואוסמאן סיסה 12 (11 ריבאונדים) כל אחד, ריצ'ארד רובי 4, אורי יצחקי 3, ארז כץ (7 אסיסטים) ושון מונסון 2 כל אחד.

קלעו להפועל ירושלים: טימי באוורס 21 נקודות, ראשון קלארק 11, יובל נעימי ושרון ששון 10 כל אחד, טרוויס ווטסון 9 (8 ריבאונדים), עומר סניד 6 (7 ריבאונדים), ארז מרקוביץ' 4, מורן רוט 2. שיחק ולא קלע: רוג'ר פאוול

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully