וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד ברגל, אחד בסל

מכבי נתניה יוצאת לקרית אליעזר לסוג של משחק עונה, שתי הקבוצות לא יבכו על תיקו. בטור נוסף אנו מביאים המלצות על משחקי המחזור השלישי בליגת ווינר

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 18.06 (10 ש"ח יניבו 181 ש"ח)

משחק מספר 16: מנצ'סטר סיטי – טוטנהאם. לא לתוצאות האלה ציפו ממארק יוז. במחזור האחרון מנצ'סטר סיטי הפסידה 2:0 לבולטון ועוד קודם לכן היא סיימה עם הפסד דומה למידלסבורו, וקבוצתו, שנמצאת במקום העשירי, רק הולכת ודועכת. בטוטנהאם לעומת זאת עדיין מסובכים במקום האחרון על אף ההצלחות האחרונות של הארי רדנאפ, שניצח 1:2 את ליברפול. הפעם אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 20: שאלקה 04 – באיירן מינכן. עם רצף של ארבעה ניצחונות בליגה, הבווארים מקווים להשלים ניצחון גם על אחת מהמועמדות לתואר, שאלקה, שמחזיקה באותו מספר נקודות כמוה ומגיעה אחרי ניצחונות על קוטבוס וקרלסרוהה. אין ספק שהולך להיות קרב צמוד, אך בסיומו באיירן תהיה חייבת לצאת עם הנקודות. ההימור: 2 (2.15)

משחק מספר 72: מכבי חיפה – מכבי נתניה. בחיפה מקווים אחרי שנתיים להתברג חזרה במאבקי האליפות ובינתיים הם נמצאים במומנטום נהדר. נתניה לעומת זאת קצת נעצרה אחרי התיקו 2:2 מול בני יהודה במחזור שעבר. ברור לכולם ששתי הקבוצות לא ממש יבכו אם המשחק יסתיים בתיקו, על אף העובדה ששתיהן רוצות לנצח. וזה גם מה שהולך להיות. ההימור: איקס (3.0)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 5.832 (10 ש"ח יניבו 58 ש"ח)

משחק מספר 37: גבעת שמואל – מכבי ראשון לציון (4+). גבעת שמואל נתנה הצגה בשבוע שעבר נגד עולה חדשה אחרת, עירוני קרית אתא, והוכיחה שהיא הולכת לדבר השנה חזק. ראשון לציון לעומת זאת פתחה את העונה עם הפסד לא ברור לאותה קרית אתא ובהמשך ספגה תבוסה גם ממכבי חיפה. שחקניו של זיו ארז הולכים לקראת הפסד שני. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 39: עירוני אשקלון – עירוני קרית אתא (13+). קרית אתא כבר עקצה כאמור את מכבי ראשון לציון והיא ממש לא קבוצה רעה. אשקלון השיגה ניצחון משכנע בשבוע שעבר על עירוני נהריה והוכיחה שהשנה היא מועמדת לסיים במקומות 1-4. אבל 13 הפרש? מישהו קצת הגזים. אשקלון תנצח אבל בפחות. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 41: מכבי חיפה – הפועל חולון (10+). כולם מדברים על מכבי חיפה כהפועל חולון החדשה, זו שבשנה שעברה זכתה באליפות. לדעתי הדיבורים הללו מוקדמים מידי וחיפה תצטרך להגיד תודה אם תסיים בין ארבעת הראשונות. כעת היא פוגשת את חולון שממש לא נופלת ממנה עד עכשיו, על אף הדיבורים שהיא תתמודד בתחתית. כדאי ללכת בהימור על חולון. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully