וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר ר"ג ניצחה 0:2 את קרית שמונה

לא רק ארה"ב מקווה ליום חדש, אלא גם הכח, שנהנתה משערים של ברק בדש (53) וג'ידה (90) והשיגה ניצחון בכורה 0:2 על קרית שמונה

לפני שנתיים, כשהייתה בליגת העל, הכח עמידר רמת גן ידעה לעשות צרות לקבוצות הגדולות ומכבי חיפה זכרה אותה היטב. למרות זאת היא נשרה ללאומית ואף אחד כמעט לא זוכר את זה. השנה הכח נכנעה פעם אחר פעם לקבוצות הליגה ועד המחזור השמיני היא לא ניצחה ולו פעם אחת. הערב (שבת) זה השתנה כשהסגולים ניצחו בחוץ 0:2 את הפועל קרית שמונה.

שחקניו של מישל דיין נראה שסובלים מסינדרום ניצחונות על קבוצות גדולות. אחרי שקרית שמונה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:1 הגיעו שני הפסדים למכבי פתח תקווה ולבני סכנין. במחזור שעבר הם ניצחו 0:1 את מכבי תל אביב וכעת נראה ששוב הם לא התגברו על החגיגות ונכנעו שוב.

ברק בדש כבש את השער הראשון לזכות הכח (53) ואיב ג'ידה (90) שסיפקו כאמור סוף סוף את ניצחון הבכורה בליגה. בדש וחבריו במחזור הבא יפגשו את העולה השנייה, הפועל פתח תקווה, וכעת הם יצטרכו להוכיח שזה לא מקרה ושיש שם אנשים שרוצים לשרוד בליגה. קרית שמונה תפגוש קבוצה גדולה אחרת במחזור הבא, מכבי חיפה, ואולי כעת, על פי אותו סנריו, היא אמורה לחזור לנצח.

מהלך המשחק

דקה 2 - התקפה ראשונה של עירוני קרית שמונה הסתיימה בכמעט שער אחרי שיובל אבידור ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, שפגעה במשקוף ויצאה החוצה.

דקה 26 - גם הכח הגיעה למצב טוב שברק בדש חדר לרחבה ושחרר כדור למסגרת. דני עמוס היה במקום ועצר היטב.

דקה 28 - איב ג'ידה קיבל כדור מצוין והגיע למצב של אחד על אחד מול עמוס, אלא ששוער קרית שמונה השתלט על הכדור ומנע שער.

דקה 41 - יובל שבתאי לקח כדור קרן שהגיע ליניב לביא, שהשתלט על הכדור ובעט לחיבורים, ניל אברבנל היה במקום והדף היטב.

דקה 53 - גול! הכח עלתה למחצית השנייה רעבה ומצאה את השער כשברק בדש ניצל כדור שהגיע אליו מהגנת קרית שמונה, השתלט ובעט מהאוויר לחיבורים. 0:1 להכח.

דקה 63 - יובל אבידור זכה בכדור מעמיר נוסבאום אך פספס הזדמנות להשוות מ-5 מטרים כשבעט גבוה החוצה.

דקה 78 - עדן בן בסט הופל ברחבה של הכח וכולם בקרית שמונה היו משוכנעים שהם מקבלים פנדל. אלא שהשופט אילן ועקנין חשב אחרת וסימן להמשיך. בתגובה הקיפו אותו שחקני קרית שמונה יחד עם דיין שהתווכחו עם השופט. דיין גם מצא את עצמו מורחק.

דקה 90 - גול! איב ג'ידה בתוספת הזמן דהר קדימה חצי מגרש עד שהגיע לאחד על אחד עם דני עמוס וסיים עם כדור ברשת שקבע 0:2 להכח.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וק, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום (גיא צרפתי 66), עבאס סואן, חייר סספדאס, יעוזה אבובקרי (קאובינה אוגודה 83), יובל שבתאי (עומר פרץ 46), יובל אבידור, עדן בן בסט.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ניל אברבנל, ישראל ראש, אביב חדד, איתן טיבי, חיים פנטורמלי, עידן וייצמן, איב ג'ידה, קן ג'אמה, עומר רפס (גל לוי 46), ברק בדש, קרלוס סבליוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully