וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ומכבי פ"ת סיימו בתיקו 1:1

גם מול הלוזונים הצליחו האדומים לכבוש שער בדקות הסיום (שי אבוטבול, 87), אבל הפעם זה הספיק רק ל-1:1. ליאור אסולין כבש בדקה ה-55

הפועל תל אביב עלתה על טרנד חדש. שערים בדקות האחרונות. ביום שני הצמד של סמואל יבואה הספיק לניצחון, הערב (שבת) מול מכבי פתח תקווה, שער שוויון של שי אבוטבול בדקה ה-87 קבע 1:1 במשחק בין השלישית לרביעית. יומיים לפני משחק העונה האמיתי, מכבי חיפה ומכבי נתניה יכולות להיות רגועות. האלטרנטיבה לא תצא משתי הקבוצות ששיחקו בבלומפילד.

עד הדקה ה-87 סיפור המשחק היה ליאור אסולין. אמרו עליו שהוא שחקן גמור, בעייתי, שהוא לא אוהב לעבוד, שיש לו בעיות אישיות ושאי אפשר להפיק ממנו כלום. אסולין, האיש שנזרק בבושת פנים מהפועל תל אביב במהלך העונה שעברה, חוזר לחיים אצל גיא עזורי. שער מצוין שלו בדקה ה-55 פירק תסכול רב והחלוץ, שספג שריקות בוז כל אימת שנגע בכדור, הלך לתת חיבוק אמיץ למי שהחזיר אותו לחיים, גיא עזורי.

הפועל תל אביב הייתה טובה יותר לאורך כל המשחק, החזיקה בכדור אך לא הייתה תכליתית. סמואל יבואה, האיש המסוכן של האדומים, לא היה מרוכז, דימיטר טלקיסקי לא הופיע למשחק והפועל התקשתה לסכן את השער. למזלו של אלי גוטמן, המחליפים שלו, בן לוז, שי אבוטבול וערן זהבי, הוסיפו לו תנופה אדירה, וכדור חופשי מושלם של אבוטבול סידר לו נקודה יקרה שלוש דקות לסיום.

מכבי פתח תקווה יכולה לראות את עצמה מאוכזבת. הקבוצה של עזורי עמדה נכון על המגרש, יצאה למתפרצות קטלניות והציגה את דליבור סטבאנוביץ', שרק השבוע זומן לסגל נבחרת סלובניה. הקשר ניהל נפלא את המשחק של המלאבסים וקינח בבישול. הקבוצה של עזורי, אחת הסימפטיות בליגה, פספסה הזדמנות להידבק למכבי נתניה, אבל נראה שבהחלט יהיה לה מה להגיד בהמשך המאבקים בצמרת.

מהלך המשחק

דקה 6: ידין הכניס כדור מצוין ליבואה, שעמד על תיבת החמש, פספס בסנטימטרים את הכדור.

דקה 22: סטבאנוביץ' השתלט על כדור שנהדף מהגנת הפועל, התקדם וירה מ-20 מטרים כדור שנהדף לקרן.

דקה 31: כדור ארוך מצא את אסולין לבד מול אניימה, אבל החלוץ בעט לגופו של השוער הניגרי.

דקה 43: טלקיסקי העלה כדור חופשי לרחבה, באדיר נגח פעם אחת לאחור, ולאלה המשיך משלושה מטרים גבוה מעל המשקוף.

דקה 48: יבואה פרץ מימין והעביר כדור רוחב ללאלה, שהחמיץ ברשלנות מטווח קצר. הזדמנות גדולה לאדומים.

דקה 55: גול! בוקנסוים חטף כדור במרכז המגרש, סטבאנוביץ' הכניס כדור נפלא לאסולין שמול אניימה בעט שטוח לפינה הרחוקה. 0:1 פתח תקווה. שער חמישי ברציפות לאסולין.

דקה 57: אסולין חטף כדור לדה סילבה ובעט מ-16 מטרים כדור שחלף בסמוך לקורה.

דקה 66: אבוטבול ירה מ-25 מטרים כדור חזק שעלה מעל המשקוף.

דקה 67: שתי החמצות להפועל. יבואה העביר כדור נפלא לזהבי שמול שער חשוף בעט כדור שנהדף מרגלו של גרנצ'ארוב לקרן. כתוצאה מכדור הקרן בעט לוז מתוך הערבוביה, כהן הדף.

דקה 87: גול! אבוטבול סובב כדור חופשי מושלם מ-20 מטרים לרשת של כהן. 1:1, שער יפהפה.

דקה 90: קנדה מצא את לוז פנוי ברחבה, לוז בעט בסיבוב כדור שעלה מעל השער.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אביחי ידין (שי אבוטבול, 60), ביברס נאתכו, דימיטאר טלקיסקי (בן לוז, 60), גילי ורמוט, מהראן לאלה (ערן זהבי, 65), סמואל יבואה.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, נאור פסר; סירמאנה דמבלה (נפצע - אורי לוזון, 30), סולי צמח, דליבור סטבאנוביץ', עומר בוקסנבוים; ליאור אסולין (ניצן דמאר, 90), פבלו בסטיאניני (עומר דמארי, 74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully