וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פטריץ' שלח ד"ש לאקסית

המבורג גברה 1:2 על דורטמונד, כשהקרואטי כבש ובישל מול קבוצתו לשעבר. ניצחון חוץ ראשון העונה לגלדבאך, עם אלברמן וקולאוטי בהרכב

המחזור ה-12 בבונדסליגה נפתח ביום שישי במפגש בו ניצחה פ.צ קלן את האנובר 1:2. האורחים מהאנובר עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-16, אבל שערים של פדרו גורומל (42) ו-ווילפרד סאנו (71) השאירו את שלוש הנקודות בקלן.

העימות המרכזי במשחקי היום (שבת) נערך בהמבורג, שם קבוצתו של מרטין יול צימקה את הפער מהופנהיים המוליכה ל-2 נקודות, בזכות ניצחון 1:2 על דורטמונד. לברקוזן, שיכלה לעלות לפסגה ל-24 שעות, איבדה יתרון של שלושה שערים ב-3:3 בקרלסרוהה.

בורוסיה מינשנגלדבאך עלתה עם קולאוטי ואלברמן בהרכב, והשיגה ניצחון חוץ ראשון, 0:2 על ארמיניה בילפלד. ורדר ברמן התקשתה להתאושש מהתבוסה בליגת האלופות לפנאתינייקוס, וסיימה בתיקו 0:0 מתסכל בבוכום. גראפיט הרשים עם שלושער ב-0:3 הביתי של וולפסבורג על אנרגי קוטבוס.

המבורג - בורוסיה דורטמונד 1:2

התבוסה במחזור הקודם בהאנובר, הביאה את המארחים חדים ומרוכזים למפגש הצמרת הזה. למאמן מרטין יול היו מספר דאגות עקב פציעות, אבל יש לו את מלאדן פטריץ', הרכש שהגיע הקיץ מדורטמונד ומספק מזור לכל בעיותיו. הקרואטי הבינלאומי נגח לרשת של רומן ווידנפלר בדקה ה-9, אחרי כדור קרן של פיוטר טרוכובסקי ובדקה ה-33 סידר לחברו לנבחרת, איביצה אוליץ' את השני.

במחצית השנייה דורטמונד התעוררה, ושלוש דקות הספיקו לתאמאש היינל ההונגרי לכבוש מקרוב ולצמק את התוצאה. חניכיו של תומאס שאף חיפשו את השיוויון, אבל לא השכילו לנצל את המצבים ואף איבדו בתוספת הזמן את רוברט קובאץ' בכרטיס אדום. המבורג במקום השלישי, מרחק 2 נקודות מהופנהיים.

ארמיניה בילפלד - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:0

השתיים הגיעו למשחק כשהן צמודות בטבלה והמארחים, שלא ניצחו כבר שישה מחזורים, ידעו שאסור להם להפסיד. למנשנגלדבאך הייתה רק נקודה אחת בלבד ממשחקי החוץ שלה העונה, ושחקניה קיוו לשנות קצת את המאזן העלוב.

בשורות האורחים פתחו לראשונה העונה יחדיו רוברטו קולאוטי וגל אלברמן, ושש דקות מהפתיחה לוח התוצאות הראה על 0:1. מרקו מארין בבעיטה חופשית נפלאה, נתן את היתרון החשוב לקבוצה של הנס מאייר. חלוץ נבחרת ישראל הוחלף כבר במחצית, בעוד הקשר המשיך לשחק את כל 90 הדקות וראה את מרקו מארין משלים צמד בדקה ה-80. ניצחון חוץ ראשון לעולה החדשה, שמדלגת מעל הקו האדום.

בוכום - ורדר ברמן 0:0

האורחים מצפון גרמניה ספגו בליגת האלופות תבוסה ביתית כואבת, 3:0 מול פנאתינייקוס, וקיוו לחוויה מתקנת. בוכום אמנם נראתה כמו משימה קלה על הנייר, אבל המארחים, שהגיעו אחרי תיקו 1:1 עם דורטמונד, באו לעבודה ולא איפשרו לברמן ההתקפית למצוא את הרשת.

שחקניו של תומאס שאף ניסו לפצח את ההגנה, איימו מרחוק, אבל לא דייגו ולא החלוצים מצאו את הפירצה המיוחלת. לקראת סיום הורחק גם מסוט אוזיל העצבני, וברמן ממשיכה להתרחק מהצמרת עם 0:0 לא אופייני.

קרלסרוהה - ורדר ברמן 3:3

המאמן ברונו לבאדיה ביקש משחקניו "להמשיך ולהיות רעבים" לקראת משחק החוץ בקרלסרוהה וכך בדיוק היה - במחצית הראשונה. כבר בדקה הראשונה פטריק הלמס כבש את התשיעי שלו העונה, לאחר שלושה משחקים בהם שבת מהבקעות. שותפו לחוד, סטפן קיסלינג, נהנה מבישול של רנאטו אוגוסטו כדי לקבוע 0:2 בדקה ה-17. שבע דקות חלפו ומיכאל קאדלץ, הבן של מירוסלאב, בלם העבר של נבחרת צ'כיה, חגג את הראשון שלו בליגה הגרמנית עם שער בכדור חופשי.

המארחים חזרו למשחק גם כן באמצעות כדורים חופשיים. פעם אחת היה זה אנטוניו דה סילבה בבעיטה ממרחק (37), ובפעם השנייה הברזילאי בישל לטים סבסטיאן (60). את הקאמבק המופלא השלים הגאורגי אלכסנדר יאשווילי בנגיחה מקרוב בדקה ה-76. לברקוזן נעצרת אחרי ארבעה ניצחונות רצופים על ידי קרלסרוהה, שמצידה קוטעת רצף של ארבע הפסדים.

וולפסבורג - אנרג'י קוטבוס 0:3

הזאבים של פליקס מגאת' המשיכו במומנטום הכיבושים שהחל בחמישייה לרשתה של הירנביין בגביע אופ"א, ושוב פעם היה זה גראפיט שהבריק. החלוץ הבקיע בפנדל את הראשון בדקה ה-36 והוסיף עוד אחד בדקה ה-55, מבישול של זבזדן מיסימוביץ'. הברזילאי זכה לתשואות מהקהל הביתי, כשהוחלף בדקה ה-83, שלוש דקות לאחר שהשלים שלושער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully