וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תארח את אליפות אירופה לנערות

7.11.2008 / 19:51

פיב"א אישרה לאיגוד הכדורסל לארח את אליפות אירופה 2009 דרג ב' לנערות, ואת מועמדות ישראל לארח את אליפות אירופה 2010 לעתודה

הנהלת פי"'א אישרה הערב (שישי) לאיגוד הכדורסל לארח בישראל את טורניר אליפות אירופה לנערות עד גיל 18 בדרג ב'. כמו כן אישרה הנהלת פיב'א את מועמדותה של ישראל לאירוח טורניר אליפות אירופה לנבחרות עתודה שתיערך בקיץ 2010. החלטה סופית בעניין זה תתקבל במהלך שנת 2009, לאחר שהגורמים המקצועיים בפיב'א יבדקו את היכולות הארגוניות של המדינות המועמדות לארח את הטורניר. יש לציין כי נבחרת ישראל בנערות ממוקמת בדרג ב'. האליפות הקודמת של דרג ב' כללה 20 נבחרות, ואם המבנה לא ישתנה, הרי זה יהיה מבחן גדול לכח הארגון של האיגוד, שכן אירוח משלחת ספורטיבית כה גדולה הוא לא דבר של מה בכך במציאות הספורטיבית הישראלית.

בכך מימש נשיא פיב"א אירופה, מר ג'ורג' וואסיקופולוס את הבטחתו לפני כחודשיים, כפי שנתן ליושב ראש איגוד הכדורסל שי שני ולממלא מקומו עוה'ד שמעון מזרחי, בעת ביקורו בתל-אביב. כמו כן מי שניהל שיחות רבות עם גורמים בכירים בפיב"א היה יו"ר איגוד הכדורסל לשעבר ירמי אולמרט, שגם חבר בהנהלת פיב"א. יושב ראש איגוד הכדורסל, שי שני השוהה בפולין בישיבות הנהלת פיב'א, עם מאמן הנבחרת הלאומית צביקה שרף, אמר הערב: " אני שמח שלאחר שנים רבות, הסכימה פיב'א לדון ולאשר את אירוח אליפות אירופה בישראל. אירוח בסדר גודל שכזה הוא צעד משמעותי נוסף בקידום כדורסל הנשים בישראל. אני מקווה שנמשיך בכיוון זה ובשנת 2010 נארח את טורניר אליפות אירופה לנבחרות צעירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully